prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 juni 2020

Av Malin - 4 juni 2020 22:43

I morse var jag lite små trött. Men de var bara att gå upp. Jag fixade mig och sen kollade lite snabb serie. Idag har var kallt och varmt ute. Vi fick pannkakstårta till frukost idag. De vart över från igår. De fanns även godis över från igår som vi har till rasten också. De var en litet firande för dom största barnen som ska börja skolan snart. vi fick en lådan med olika god saker att ha till rasten och sen fick vi päron träd som vi kan ha på gården.  Så de fick vi av dom. Så de var snällt. Idag har varit ganska så lugnt. När jag kom hem fixade vi med maten. De blev att äta de som blev över från igår. Sen har jag kollat på film. Fanns inget på tv idag. Nu blir det att gå sova nu.  

           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards