prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2018

Av Malin - 30 september 2018 21:12

I morse gick man upp väldigt tidigt. Man tog på sig lite mys kläder också. För att tvätta. Men såg att den som hade igår glömde att ta bort sitt lås så jag kunde låsa min tvätt. Så ja var tvungen att vänta på att min skulle bli klar. Lite störande. Jag så ville gå lägga mig en stund till. Jag skrev en lapp lite snabbt så att den person för ta sitt lås. Så slipper feler så måste vänta som jag. Så jag ska kolla i morgon om den är borta då. Men jag gick la mig en stund till när tvätten är klar. När man vaknade hängde man upp tvätten och sen fixade man lite frukost. Man blev så seg och trött. Man gjorde inte så mycket idag. Man mår även bättre idag konstig nog. Vi har kollat på en rolig live som kända kändisar var med i. Senare fixade vi lite kvälls mat och sen tog man fram kläder tills i morgon. Efter det blev ta en dusch. Sen har man bara kolla på tv. Om en stun blir det att gå sova.  

                 

Av Malin - 29 september 2018 21:46

Vi tog sovmorgon och efter man hade vaknat blev det fixa lite frukost. Vi kollade lite på tv. Myste lite men katten också. Sen gick gick vi ner och fixade lite slängde skräp. Sen blev vi hämtade av Älsklingens bror. Vi handlade och gjorde ärenden. Köpte en rosa lott också och den låg i en coolt kuvert. Vi köpte även presenter till Dannes brors dotter. Som fyllde 5 år igår. Så vi åkte och firade henne idag. Grattis fastes sötnos i efterskott. Fick massa god fika. Så det var mysigt och trevligt. Sen skulle hans bror handla innan vi skulle hem. Så man hitta lite nytt igen. När man kom hem. Blev det ta lugnt. Man kände sig konstig hela dagen. Jag gissade rätt att man hande lite små feber. Så hade jag förut när jag var små förkyld nu började komma tillbaka. Jag tog alvedon förut. För det hjälpte förra gången. Vill inte bli sjuk nu. Man åt lite mat från igår förut och sen har vi bara kollat på tv med lite gott. Man har små vilat också. Blir att gå sova snart och hoppas man mår bättre.  

                 



Av Malin - 28 september 2018 21:44

I morse var man lite trött bara. Man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Det var var lite blåsigt och kallt ute. Men var man i solen så var det skönt och härligt. Det var en kort dag idag. Det regnade så klart man skulle hem. Men det kom bara lite och slutade när man skulle åka. Man åkte handlade innan man skulle hem. Så man hittade lite nytt. Drick har jag provat när jag var i spanien förut. Kul att den kom hit. När man kom hem tog man det lugnt och senare fixade man lite tacos. Efter blev det att ta dusch. Sen har det bara varit tv mys med lite gott. Blir att sova skapligt idag. Är så trött. Jag säger trevlig helg och god natt.  

                       



Av Malin - 27 september 2018 21:25

Man var väldigt trött i morse. Så fort man hade fixat sig klart blev det att vila en stund till och sen blev det att åka i väg. Det var inte så farligt kallt idag. Man klarade sig från regnet också. Det regnade bara lite när jag skulle hem. När man kom hem fick man hem den här boken. Senare fixade man lite kvälls mat. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Det börjar bli så kallt inne också. Så vi tänder ljus hela tiden. Truls var så gosigt när man kom hem och på kvällen. Det blir att gå sova snart.  

         

Av Malin - 26 september 2018 21:45

I morse när vaknade kom det massa regnt. Så det var bara att ta på sig regnkläderna. Men tur när jag gick ut hade det slutat regnat. Men det har blåst mycket idag. När man kom hem tog man det lugnt och senare fixade man kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Sen blev det bara och kolla på tv. Blir att gå sova snart. Bjuder på en bild som ar tagit för länge sen.  

 

Av Malin - 25 september 2018 22:11

I morse efter man hade vaknat såg man att det har blivit kallare på morgonen. Så man tog på sig vinter jackan,mössa och vantar idag. Det var så kallt i morse. Men senare kom det sol. Det var skönt att vara nära solen idag. Man slutade tidigt idag. När man kom hem blev lite mellis. Sen blev det att ta lugnt en stund. Senare fixa lite kvälls mat och sen blev ta lugnt en stund. Sen cyklade man hem till kompis. Vi kollade på serie. Vi drack kaffe och vitaminer också hehe. Sen gick vi till kören. När man kom hem kollade man på tv en stund och nu blir det att gå sova. Nu är man så trött.  

   

Av Malin - 24 september 2018 21:47

Man var lite trött när man hade vaknat. Innan man åkte så blev det att slänga skräp. Det var riktigt kallt i morse och det blåste kallt också. Senare kom solen fram och det blev lite varmare ute. Man sluade tidigt idag. Man fick två böcker i posten idag. Så glad man blev. Man tog det lugnt när man kom hem. Senare blev det fixa lite kvälls mat. Vi åt lite extra gott idag efter som vi fira 7 års förlovning idag. Efter maten blev fixa lite rent i katt lådan och sen blev att hand tvätta lite också. Sen har man bara kollat på tv. För stund sen åt man lite mellis och med lite tända ljus. Blir att gå sova om en stund.  

                   

                                 Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 7 hela år.<33


Det är helt galet att vi har varit förlovade i 7 år nu. Du mitt allt och det kommer alltid att var så. Vi ska fixa nya ringar någon dag. Vi ska fixa lite nya storlekar. Får se om det blir likadan eller andra ringar.    

Av Malin - 23 september 2018 22:05

Idag passa vi på ta lite sovmorgon. Vi tog på oss lite mys kläder och sen fixade vi lite fika. För Älsklings moster Lena skulle komma idag. Hon klippte och färgade hans hår. Hon färgade även mitt underhår. Jag hade lite färg kvar från förra gången. Men det blev bara över till under hårtet. Röd och lila blev det. Vi färgade även mina ögon bryn brun/svart. Men tvätta lite för tidigt. Så det blev inte så mycket färg. Hon hade också med sig fika. Mycke kaffe blev det dricka också hehe. Tack så myket för hjälpen och en mysig dag idag. När hon hade åkte blev det fixa lite kvälls mat och sen tog man fram kläder tills i morgon. Sen blev det bara en snabb dusch och sen blev det att kolla på tv. Blir att sova snart. Hoppas man kan sova. Är rätt så trött.   '

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards