prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 30 juni 2013 20:48

Idag så har jag och älskling bakat kladdkak. Mamma kom på en snabb fika. För hon gjorde lite äreden på stan. Den vart så god. Så det har varit en lugn söndag idag. Nu blir det en lugn kväll också framför tv. Imorgon blir det att jobba igen och det är min sista vecka sen har jag semester. Det det ska bli så skönt med semester sen.

    

Av Malin - 29 juni 2013 21:03

Idag gick jag älsklingen ner till stan och träffade våra kompisar. Vi tog lite bilder också sen fikade vi mackor på ett nytt ställe som har kommit hit. Så var vi i en affär också. Sen följde en kompis med oss hem. Vi åt chips och dipp. Vi kollade på film också. Hon hade köpt chipsen dippen och dricka hade hon köpt. Tack för att du tog med det. Sen tog vi en promenad. Till kvällsmat blev det hem  gjord pizza mums. Nu tittar vi på Sommarkrysset och äter lite gott. Här kommer det en ny bild på mig som vi tog idag. Det är älsklingen som har taigt bilden.

 


Av Malin - 28 juni 2013 19:11

Idag har vi varit ute mest med barnen. För idag var det jätte varmt ute. Till lunch åt vi ungspannkaka med blåber i mums. Vi hade gjort dom själva. Till mellis fick barnen korv och bröd. Idag fick jag två stycken presenter av två av barnen. Av den ena barnet fick jag kärlekste och en fin påse som den var i. Av den andra barnet fick jag choklad och ett fint kort också. Tacka snälla båda två. Jag fick jobba över klockan 4 idag och jag började 9 så det var skönt att börja sent. Men jag fick inte sova länge för det skulle komma folk och fixa en sak här hemma. Så det var synd att inte fick det. Så när jag kom hem vart det att tvätta lite,äta och duscha. Så jag är jätte trött i kroppen idag. så nu ska det blir skönt med fredagsmys framför tv och äta lite gott. Så nu får ni ha en trevlig helga alla mina bästa läsare.

     


Av Malin - 27 juni 2013 20:39

Idag gick vi en promenad ner vid sjön med barnen. Sen åt vi frukt där och lekte lite på gräsmattan. Så det var mysigt. Vi fick glass idag av en av barn. Sen fick jag ett paket till av en av barnen. Jag fick sommarte. Både tepåsen och den andra påsen som det låg i var så fina. Tack så mycket för presenten. Vi hade det så trevligt igår på resturangen. Innan vi åt maten fick vi varsin god macka. Jag åt en lyxhamburgare med massa gott till den. Jag drack cola till den och till efterrätt drack vi en jordgubbsdrink. Den var farligt mumsigt. Min bästa chef bjöd på allt. Vi betalade bara dricks. Tack för en trevlig kväll bästa jobbakompisar och tack chefen att du bjöd oss. Det får vi göra om. Vi hade köpt två flasor med drickor till våran chef som hon fick i present av oss alla som jobbar på mitt jobb. Jag kom hem rätt sent. Så det var bara gå lägga sig. För jag skulle ju jobba. Några stycken av mina jobbakompisa tog ett glas på ett annat ställe innan vi skulle äta. Men jag gick till bara resturangen.

       

Av Malin - 26 juni 2013 15:36

Idag har vi lyssnat på konsert med barnen. Det var fyra stycken som kom och spelade instrumet och sjöng för oss. För det var deras sommarjobb och spela för olika förskolor och ålderdomshem. Dom var bra och duktiga. En av dom som spelade gitarr känner jag. Jag fick hjälpa till med dom mindre barnen idag också. För jag behövdes lite där en stund. Ikväll ska jag äta på en lyxrestaurang med mina jobbarkompisar. Våran chef ska bjuda oss. Så det ska bli trevligt och mysigt. Så jag ska snart börja göra mig iordning. Det tur att jag har nära till restaurangen. Det därför det blir en tidigt inlägg idag. För jag vet inte när jag kommer hem ikväll. Nu bjuder jag på en gammal bild på mig och som jag har gjort om.

 


Av Malin - 25 juni 2013 20:19

Idag gick vi en promenad med barnen till en lekpark. Det var kul där för dom. Vi hade med oss vatten. För idag var det också så här jätte varmt ute. Jag fick jobba lite över idag. Det så skönt och kul att veta att man verkligen behövs där. Jag älskar mitt jobb verkligen. Vi var på stan förut och kollade på en sak hemma hos en som vi känner också. Så nu blir det en myskväll framför tv.♥ 

     

Av Malin - 24 juni 2013 20:26

Idag fick jag hjälpa till med dom barnen som är minst och det var så kul att jag fick vara där. Idag var det verkligen jätte varm ute. Idag fick jag en till present av en av barnen. Jag fick en sötstrut med choklad med olika smaker mums jag som älskar choklad. Tack så mycket. Det är många barn som tar lov olika dagar. Det är därför jag får present lite olika dagar. Dom är bara för söta som har köpt paket till mig.

 

Av Malin - 24 juni 2013 06:59

                      

                          Idag har jag och min bästa Daniel varit förlovade i 1 år och 9 månader.<33


Jag är jätte glad att det vart du och jag. Vi har gillat varandra jätte länge utan att vi visste om det och sen vart det vi och jag är verkligen över lycklig över det. Jag älskar dig mega enormt mycket. Du ska bara vet hur mycket jag älskar dig gubben. Miljoner med pussar till dig min prins från din prinsessa tihi.♥         
 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards