prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Malin - 22 juni 2013 21:42

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag hade fullt och det blev så sent. Så jag vart så trött när alla hade åkte hem. Men nu kom det två stycken inlägg om igår och idag. Hoppas att ni tycke om det och vart nöjda. Vi sov över hos svärmor igår. Min föräldrar hämtade oss idag. För vi skulle hem till dom också. Vi har tvättat hemma oss mina föräldrar och fikat lite. Nyss så tittade vi på film och åt lite gott. Riktigt myspys. Vi myste med djuren också. Jag har saknat djuren så mycket. Imorgon blir det att åka hem.

 


Av Malin - 22 juni 2013 18:34

Igår så hämtade Micke och hans familj oss. För vi skulle se på en midsommarstång med dom. Vi åt picnic med dom och kollade när hans barn dansade runt stången. Det var så mysigt att vara med dom där. Sen åket vi till svärmor. För det var fest där. Vi åt massa gott. Till efterrätt åt vi jordgubbar och glass. Sen åt vi chips och jag drack cider. Haha Danne vart lite full igår också. Vi fick fint väder för en gång skulle också. För det brukar alltid regna på midsommar. Tack alla för en trevlig dag igår. Jag hade det kul och mysigt.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards