prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 31 juli 2014 21:06

Igår var det fullt upp. Först var vi på ungdomsgruppen. Där var det tjej kväll. Vi tjejer sminkade varandra. Danne fick vara med för han skulle fota oss när vi var klara. Sen åt vi mat där och åt efterrätt. Det regnade ut då jätte mycket. När det var slut åkte vi till Ärla pizzeria. Jag sjöng en låt med dom. Tack så jätte för jag fick sjunga med er. Det betyder så mycket för och det minne för livet också. Så vi hade det bra igår. Det vart fint väder på kvällen också. Så det var bra. Jag delade ut frågorna till dom som satt där också och jag drack en cider. Jag och Danne delade på en pizza också. För vi vart lite kvälls hungriga. Här är lite bilder från igår. Idag var vi med Dannes moster Lena och två styckna som hon kände. När vi kom hem vart det sen kvälls mat. Nu blir det lugn kväll.  

       

Av Malin - 29 juli 2014 20:37

Imorse kom Dannes bror Micke och hans familj hitt. Dom skulle lämna en sak till Danne. Sen när dom hade gått gick vi på stan. Vi träffade två kompisar där. Så vi var med dom en stund och sen var vi med Dannes moster Lena. Efter det var vi tvungna att gå hem och tvätta lite. Hihi söta Truls njuter här av livet. Nu blir det att se en film med min älskling. Imorgon blir det fullt upp igen och den blir nog inge blogg imorgon.  

 

Av Malin - 28 juli 2014 21:49

Imorse var jag och Danne på stan en sväng. För han skulle klippa sig. När vi var på stan började det åska och regna. Men det slutade när vi gick hem. Sen möte vi Dannes moster Lena och svärmor på stan. Vi åt med dom och kollade i affärer. Efter det gick vi till livat i holken. Det var fråge sport idag med och var med idag med på det. Jag vann en blomma och ett present kort. Peter Andrees band sjöng där idag. Jag skulle ha sjungt en låt med dom men det glömde dom bort. Dom hade mycket att tänka på idag. Så jag ska sjunga med dom på onsdag när dom ska sjunga på Ärlas pizzeria. Så ni får gärna komma och kolla dom. För då skulle jag bli glad. Det var sista livat i holken i år. Så det regnade party papper idag.  

   

Av Malin - 27 juli 2014 22:29

Igår var vi på malmamarken och kollade på marknaden. Vi hade pastasallad med oss också. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. Vi sov över där också. Jag och Danne bade med Joline och pontus igår. Vi hade det jätte kul. På kvällen åt vi på slagsta glass mums. Vi hade fullt upp igår. så därför bloggade jag inte igår. Idag har vi varit på en loppis och sen åkte vi handlade lite. sen körde mamma oss hem. Igår klippte vi Truls. För han har så mycket päls och det är ju så varmt inne. Han får lätt tovor i sin päls. Han gillade inte när vi klippte han men nu tycker han det var sp skönt. Han vart inte så fin men det växer ju ut sen. så här mycket hår blev det när vi rakade han. Han ser ut som en katt unge igen. Så min helg har varit super bra.<3

Av Malin - 25 juli 2014 22:50

Idag var vi på stranden med Dannes moster Lena igen. Men jag tycke det var varmare i vattnet igår. Efter det vart till stan och gjorde den osäker haha. Vi åt god mat och gick i affärer. Tack snälla Lena för en trevlig dag idag. sen på kvällen gick vi till svärmors jobb och hämtade en sak. När vi kom hem tog vi en dusch och snart ska vi sova. För vi ska upp tidigt imorgon. Så vi har varit på stan hela dagen och nu är man så trött. 

 

Av Malin - 24 juli 2014 20:08

Igår var vi på ungdomsgruppen. Vi åkte shoppa med dom i Eskilstuna. Vi fikade där också. Dom på ungdomsgruppen har två stycken söta fåglar också. Efter det åkte vi med bandet som vi känner. För dom skulle sjunga I eskilstuna. Danne skulle fota där. Så det var trevligt och jag hittade lite fint på shoppingen också. Vi åt pizza där. Idag har vi badat och Solat med Dannes moster Lena. Efter det bjöt hon oss på mat på stan och när vi solade bjöd hon på glass och bubbel vatten. Tack så mycket snälla Lena. Tack Lena för tröjan du köpte till mig också. Det var trevlig och mysig dag med er idag och det måste vi själv klart göra flera gånger. Det var första gången i år jag badade idag och solade med bikini. På hem vägen köpte vi en dricka och något gotta smaka på. 

         

Av Malin - 24 juli 2014 00:10

 

                      Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 2 år och 10 månader.<33

 

Helt galet snart har vi varit förlovade 3 år. Det är många som frågar när vi ska gifta oss och andra gulliga frågor. Haha det så gulligt att dom frågar så gulliga saker. Jag älskar dig min älskade fästman. Massor med pussar och kramar till dig älskling från din Malin.  

Av Malin - 22 juli 2014 21:07

Idag var det också varmt. Så få tog vi också en promenad till stan. Vi fikade på stället som var billigt och bra. Förut idag så kammade jag på Truls päls. Så nu är han så fin.  Sen har det bara varit en lugn dag idag. Imorgon blir det fullt upp. Så jag kommer nog inte blogga imorgon. Nu bjuder jag på en bild på mig när jag var modell för en dag. Det var så kul och fina bilder blev det också.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards