prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Malin - 11 juli 2014 21:11

Idag åkte moster,Danne jag till Stockholm. Först åkte vi buss och sen vart det tåget. Efter som dom håller på bygger där. Vi åkte tidigt på morgonen. Vi har kollat massa affär och så har vi gått i nya affärer för mig som jag ville gå in i. Tur att moster hade karta och att hon kunde några av vägarna . Moster bjöd oss på tåg resan och lunchen. Maten var så god. Hon bjöd på glass också. Tack snälla moster. Jag hittade massa fin och jag hitta lite saker igår med. Ni får kommentera om ni vill se sakerna. Innan vi åkte hem så handlade vi fredags gott och en drick yoghurt till imorgon. Vi hade tur med vädret idag. Men det blåste lite kallt ibland bara. Nu är man lite trött hela kroppen. Sen var vi och hämtade en matta som vi skulle få av våran förra cirkus lärare. Tack så mycket det var så snällt. Tur att dom bor rätt nära oss nu. För stund sen åt mat chips och drack äppel cider. Imorgon blir det att åka till sommarkrysset. Får vi se om vi hamnar på tv igen som när vi var på skansen. Ni får titta om ni ser oss. Så det blir nog inge blogg imorgon. För vi kommer komma hem sent. För det gjorde vi när vi var i skansen.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards