prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2021

Av Malin - 31 augusti 2021 22:33

Idag fick jag sova lite längre. Konstigt nog så väckte Truls mig lite innan igen. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Senare blev det att cykla till jobbet. Det varit soligt hela dagen. Det varit ganska lugn dag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att fixa lite med olika saker och så tog jag fram kläder tills i morgon. Nu ska jag sova.  

 

Av Malin - 30 augusti 2021 21:28

Idag blev det att gå upp tidigt. Truls väckte mig innan klockan ringde idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. Senare blev det att cykla till jobbet. Det varit soligt varmt hela dagen idag. Det har varit fullt upp idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det en lugn kväll fram för tv med tända ljus. Blir att sova snart är så trött.  

 

Av Malin - 29 augusti 2021 21:39

Idag gick jag upp en rätt skaplig tid. Jag fixade mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Blev lite mys frukost med tända ljus och kolla på lite olika klipp en stund. Efter det fick bli att torka alla golv. När jag var klar med det har jag fixat med olika saker här hemma. Jag tog även fram kläder tills i morgon. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter vi hade ätit gick jag och tog en dusch. Nu blir kolla tv tills jag ska gå och sova.   

    

Av Malin - 28 augusti 2021 21:28

Jag gick upp en skaplig tid idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. När jag var klar med det blev det att spela in lite video. Jag ladda upp dom på kvällen sen. Efter det fick det bli att äta lite frukost och kollade på lite klipp en stund. När jag var klar med det blev det att göra rent i katt lådan och sen fick det bli att slänga lite skräp. Efter det blev det att gå ner och tvätta lite. Medans jag väntade på att den skulle bli klar blev det att dammsuga och städa hela badrummet. I morgon ska jag torka golvet. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har jag haft tända ljus idag också. För det så mysigt nu när det regn väder ute. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

                 

 

   

 


Av Malin - 27 augusti 2021 22:03

Jag fick sova lite längre idag med. Fast inte lika länge som i går. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och sen kollade jag serie en stund. Det varit en lugn jobb dag idag. På rasten fanns det massa god fika idag. Det var två olika jobba kompisar som bjöd på detta. Innan jag åkte hem blev det göra ett ärenden. Det regnade lite när jag skulle hem. Det var lite små kallt idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen fick det bli att ta en dusch. Efter det kollade jag på en serie en stund och Nu kollar vi på tv. Blir att kolla på tv tills jag ska gå och sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

           

Av Malin - 26 augusti 2021 22:29

Jag fick sov lite längre idag med. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig först och sen frukost. Senare blev det att slänga skräp och sen cykla till jobbet. Tur så regnade det inte då. Men sen kom det regn typ hela dagen. Det regnade även när jag skulle cykla hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det blev det att kolla på klipp och sen blev det att kolla på tv. Nu kollar jag serie tills jag ska sova.  

     

Av Malin - 25 augusti 2021 22:46

Idag med fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och äta lite frukost. Det var så soligt på morgonen. Jag tog bussen till jobbet idag. För jag skulle bli hämtad efter jobbet sen. Senare blev det regn väder ute. Jobb dagen gick fort idag. Det känns nog så efter som jag börjar senare om dagarna också. Senare hämtade mamma och min sambo mig. För att vi skulle hämta det vi hade stor handlat idag. Innan vi gjorde det blev det att göra lite ärenden först. När vi var klara köpte jag hem lite mat. Så det blev att packa upp maten och sen äta den goda maten. Det var så länge sen jag köpte mat där i från. Efter det fick det bli att ta en dusch. När jag var klar med det så blev det kolla tv en stund och sen blev det att se på lite klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå sova.  

             

Av Malin - 24 augusti 2021 21:39

I dag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även en stund på lite serie. Det var så fint väder när jag cyklade till jobbet. Senare när jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Nu kollar jag på serie till jag ska gå och sova. Börjar bli trött nu.  

 

                           Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 11 månader.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards