prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2021

Av Malin - 30 november 2021 22:16

Jag fick sova lite längre idag. Efter jag hade vaknat blev att fixa mig lite och sen blev det att fixa frukost. Jag kollade även en serie en stund. När jag skulle till bussen var det riktigt kallt ute. Solen kom fram senare på dagen. Det varit ganska lugnt idag. När jag skulle hem var mer kallare ute. Fick vänta på bussen tag och det var så kallt. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att fixa mig lite. För idag var det sista kören och vi hade en konsert idag. Så mina föräldrar kom och tittade. Jag tog bussen dit. Får vi skulle komma lite tidigare innan dom andra skulle komma och titta.  Så jag åkte med dom hem. Nu är jag så kall. Så nu blir det att gå sova och värma mig i täcket.  

 

Av Malin - 29 november 2021 21:53

I morse blev det att gå upp tidigt och fixa sig. Senare blev det att ta bussen till jobbet. Dagen gick fort idag och det var ganska lugnt också. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter blev det att ta fram kläder tills i morgon. Truls hjälpte mig att vakta mina kläder också. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå och sova.  

   

Av Malin - 28 november 2021 21:50

I morse gick jag upp en skaplig tid. Jag tog fram kläder tills idag och i morgon efter jag hade vaknat. Jag tog på mig mys kläder och sen kom jag på att jag hade tvätt tid tidigt idag. Jag trodde vi hade senare. Tur hann jag gå ner och tvätta innan våran tid hade gått ut. När jag var klar med blev det att ta fram adventsstaken. Efter som det första advent idag. Så mysigt att få tända den igen. Blev att äta jul macka till frukosten idag. Jag har även kollat på olika klipp. Efter det blev det att göra rent i katt lådan. Jag gick även och slängde lite skräp. Senare blev det att fixa lite kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch. Senare blev det att äta ägg macka och kaffe till tv idag. Blir att gå sova om en stund.  

         

                                  Idag är det första advent. Hoppas ni har en mysig dag idag .<33

Av Malin - 27 november 2021 22:10

Idag gick jag upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Det fick bli årets första jul macka med jul skinka på. Jag kollade också på lite klipp. Senare blev det att fixa mig lite. Efter det gick vi till thomashallen där vi skulle sen en teater. Vi träffa en kompis där med. Vi kom lite tidigare. Så vi köpte mat och åt där vid teatern. Vi kollade på Mariannes Mörck teater. Hon var för trött att ta en bild men fick min bok signerad. Där träffade vi på Krister Henriksson från Wallander. Viste inte att han var med. Så glad att vi fick ta bild med han i alla fall. Nu blir det kolla tv stund till innan jag ska sova.   


               

Av Malin - 26 november 2021 23:07

I morse gick jag upp lite tidigare. Jag fixade mig lite och sen blev det att göra lite frukost. Jag kollade på serie en stund också. Senare blev det att gå till bussen. Idag var det väldigt kallt. Jag tog på mig underställ idag. Det var ganska lugnt idag. Blev att åka lite tidigare. Så jag hann ta en bra buss. Så det var tur. När jag kom hem blev det att fixa lite kväll mat. Blev att kolla lite klipp också. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det blev det kolla serie en stund. Efter det blev det att kolla på idol. Det blir nog att gå sova snart. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

   

Av Malin - 25 november 2021 22:27

Idag med fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen lite frukost. Senare blev det att slänga skräp och gå till bussen. Det var rätt kallt ute idag. Bussen var sen idag när jag skulle hem. När jag kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Vi åt pizza i ugn. Efter har jag bara kollat på olika klipp. Igår var det exat en månad kvar till jul. Det går ju så fort. Ska snart sova hade jag tänkt.   

      

Av Malin - 24 november 2021 22:32

Idag fick jag sova lite längre. Jag tog fram kläder till idag efter jag hade vaknat. Efter jag hade fixat mig blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Senare blev det att ta bussen till jobbet. Det var ganska lugnt idag. Det var inte så soligt men det var ljust och härligt ute idag. Det fanns massa gott till rasten idag. Sen blev jag hämtad av mamma och min sambo. För vi skulle hämta det vi hade stor handlat. Vi åt först på max. När vi kom hem blev det att packa upp allt. Efter det tog jag en dusch. Senare blev det att fika en lussebulle semla som vi köpte idag. Första gången jag provar den. Jag kollade även på en serie. Nu blir det att gå och sova.  

               

                            Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 2 månader.<33


Av Malin - 23 november 2021 22:30

Idag blev det också att gå upp tidigt. Började tidigare idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixade jag frukost. Jag kollade även på en serie. Det var fin himmel i morse när jag skulle till bussen. Det var en lugn dag idag med. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen blev det att kolla klipp en stund. Senare blev det att ta bussen till kören. Det var så kallt ute nu på kvällen. När jag kom hem blev det lite kaffe. Blir att gå och sova snart.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards