prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 november 2021

Av Malin - 8 november 2021 22:32

I torsdag blev det fullt upp. Jag fixade mig och sen packade jag det sista. Sen möte vi upp två kompisar och min sambos bror. Vi åt frukost på stan. Senare tog vi tåg till Stockholm. Ja tog ledig torsdag och fredag. Vi skulle på comic com hela helgen. Så vi åkte dagen innan det skulle börja. Den började i fredags. Vi bodde på en hotell lägenhet. Vi bodde när comic con och en galleria. Jag och min sambo hade egen lägenhet där. Så när vi kom fram blev det att lämna våra saker. Sen gick vi åt kvälls mat och sen handlade vi lite mat till lägenheten. Så vi haft de bra hela helgen. Igår kom vi hem rätt sent. För den tiden vi skulle köpa till tåget var slut. Så vi fick ta en annan tid. Så medans vi väntade på tåget blev det att äta lite. Truls var redan hemma när vi kom hem. Mamma hade lämnat han på dagen igår. Han blev glad när vi kom hem. Han väntade verkligen på oss. När jag kom hem blev det bara packa upp och tog en dusch. Sen blev det att gå sova. Här kommer några bilder från helgen. Har tagit mycket bilder som vi gjort under helgen. Kanske kan lägga upp fler någon annan dag.   

                              

Idag blev det att gå upp tidigt. Jag fixade mig och sen tog det lugnt en stund. Det var så kallt idag. Det var is ute idag. Det varit en lugn dag idag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem blev det att värma maten så vi fick av mina föräldrar. Efter det blev det att kolla lite klipp som jag missade igår och sparat alla bilder. Nu blir det att  sova.  

     



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards