prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 november 2021

Av Malin - 19 november 2021 21:24

Igår blev det att också att sova lite längre. Så skönt så. Efter jag hade vaknat blev att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på klipp en stund. Sen blev det att cykla till jobbet. Det var inge bra cykel väder igår. Det var så halt. Märkte inte det först. Så halkade med cykel. Men det gick bra. För det var även så soligt ute. Såg en till som gjorde samma sak med sin cykel. På jobbet var det så lugnt. Blev god ficka på rasten idag med. Innan jag åkte hem igår blev det att handla lite. Men jag åkte försiktigt hem och ibland gick jag också. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla serie och sen la jag mig rätt tidigt. För jag var så trött.  

        

                               Igår var det 10 år och9 månader med min älskade Daniel.<33


Idag gick jag upp tidigare. Jag fixade mig. Efter det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på lite klipp också. Tänkte först ta bussen men gick ut och kollade om det var halt. Men det var inge halt idag och inte så kallt ute. Igår var det kallare. Så det blev cykel. Men gick lite med cykel ändå. Blir att ta buss nästa vecka. Så jag ska kolla upp lite saker först. Det var en lugn dag idag med på jobbet. Fick sluta tidigare. Så jag passa på göra ärenden innan jag åkte hem. Det började blåsa rätt mycket också. Hann hem innan det blev helt mörkt också. Så det var skönt. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch. Det blev fina bilder i morse och när jag var på väg hem. Det blåser massor fortfarande. Nu kollar jag på idol och snart blir det att sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg mina vänner.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards