prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2021

Av Malin - 31 mars 2021 22:53

Jag skulle jobba i några timmar idag. Men jag fick lite sovmorgon idag. Det har varit ganska lugn dag idag. Så jag behövde inte jobba så länge idag. Det har varit regnigt idag. Efter jag hade slutat så handlade jag lite nyheter. När jag kom hem blev det att ta lugnt en stund och senare fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Senare blev det att kolla på film. Nu ska jag gå och sova. Nu är jag så trött så.  

       

Av Malin - 30 mars 2021 22:46

Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och sen tog jag det lugnt tills bussen kom. Det var ganska lugnt idag. Vi hade lite påsk firade. När jag slutade var det jätte varmt och soligt ute. När jag kom hem blev det att ta fram kläder tills i morgon. Senare fixade vi med kvälls maten och sen blev det en lugn kväll fram för en film. Men nu får det bli att gå sova. För jag är så trött nu. Det är inte ny bild på Truls.      

               

Av Malin - 29 mars 2021 22:06

Efter jag hade vaknade blev det att fixa mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var soligt en stund på morgonen. Det var fullt upp idag. Jag såg en fjäril idag för första gången i år. Innan jag åkte hem gjorde jag ett snabbt ärenden. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev att kolla på en film. Nu ska jag kolla på ett klipp innan jag ska sova.  

   

Av Malin - 28 mars 2021 21:37

Idag tog vi lite sovmorgon. Redan igår tog ja fram kläder tills idag och i morgon. När jag hade fixat mig blev det att gå ner med tvätten och slänga kräp. När jag kom upp blev det att fixa lite frukost och jag kollade på olika klipp. Efter det gjorde jag rent i kattlådan. Senare blev det att slänga skräp. Det var inge kul väder idag. Det har regnat hela dagen idag. Har även ändrat alla klockor också. Senare blev det att kolla lite serie. Efter det blev det att fixa kvälls maten. När vi hade ätit klart så tog jag en dusch. Efter det blev det att baka en sockerkaka också. Nu kollar jag på film tills jag ska gå sova och Truls är med också. Jag börjar bli trött nu. Så jag ska gå sova snart.   

             

Av Malin - 27 mars 2021 21:09

I torsdags efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var ganska lugn dag idag. Vi fick tacos till lunch i torsdags. Innan vi åkte hem gjorde vi ett ärenden. När vi kom hem skulle vi göra våfflor. För det var den dagen i torsdags. Men smeten var gammal. Så vi gjorde pannkaka i stället. Efter det blev det att kolla på tv en stund. Jag la mig rätt tidigt igår. För jag vart super trött.   

  

Igår fick jag bli hemma från jobbet. Jag skulle göra covid-19 test. För olika anledning. Jag gick upp skapligt och fixade mig. Efrer det blev det äta frukost och kolla på olika klipp. Senare kom mamma och hämtade mig. Min mamma hade skydd på sig och jag med. Vi åkte till Eskilstuna och gjorde ett test i bilen. Efter det åkte vi hem igen. Var bara var hemma tills jag skulle få ett svar från testet. När jag kom hem blev det äta lite mellis. Senare fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det lugn kväll fram för tv. Jag la mig rätt tidigt igår. För jag var jätte trött.  

  

Idag vaknade vi också en skapligt tid. Efter det åt vi frukost och kollade lite på nyhetsmorgon. Senare fick jag svar från testet. Det var negativt. Så jag har inte covid-19. Så skönt att veta det. Men har varit hemma hela dagen här hemma. Har små fixat här hemma och tagit det lugnt. Blev lite kaffe och lite mellis under dagen också. Senare fixade jag med kvälls maten och sen har jag kollat på olika filmer. Nu kollar jag på tv och det får bli tills jag ska sova.  

   

Av Malin - 24 mars 2021 21:57

Idag gick vi upp en skaplig tid. Efter vi hade vaknat blev det att fixa oss lite. Efter det kom pappa och hämtade oss. För vi skulle hämta det vi har stor handlat. Men först åt vi frukost på max. Efter det blev det gå några affärer. Det var blåsigt och kallt idag. Tack så mycket för idag pappa. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen fick det bli att dricka lite kaffe. Jag vart så trött när vi kom hem. Senare tog jag fram kläder tills i morgon och sen fick det bli att ta en dusch. Senare fixade vi med kvälls maten. Efter det det blev det en lugn kväll fram för tv. Nu blir det att gå sova. Börjar bli så trött nu.  

 

                              Idag var jag och min Daniel förlovade i 9 år och 6 månader.<33

Av Malin - 23 mars 2021 21:57

Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar med det blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var varmt redan tidigt på morgonen idag. Soligt var det hela dagen idag. Det har varit en lugn dag idag. När jag kom hem blev det att ta det lugnt en stund och sen fixade jag med kvälls maten. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska sova. Jag börjar redan bli trött.  

 

Av Malin - 22 mars 2021 21:34

Efter jag vaknade blev det att fixa sig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var ganska lugnt idag. Efter jag hade slutat blev köpa lite nya glassar. När vi kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen blev det att ta de lugnt på kvällen. Blir att gå sova tidigt idag.    

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards