prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2021

Av Malin - 21 mars 2021 22:29

Vi tog sovmorgon idag. Efter vi hade vaknat blev det ta fram kläder tills idag och i morgon. När jag var klar med det tog jag på mig mys kläderna. När jag var klar med det gick jag ner med tvätten. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost och kolla lite olika klipp. Jag har även tvätta rent till säng kläderna. När jtvätten var klar blev det fixa kvälls maten. Efter det blev det attt bädda rent i sängen. Så det bli mysigt att krypa ner i sängen sen. När jag var klar med det blev det att ta en dusch. Efter det blev det att kolla på tv. Snart blir det att gå sova.   

     

   Nu rockar vi sockarna. För vi alla är så olika. :) <3 #rockasockorna2021 @rockerysock @teckensomstod


           

Av Malin - 20 mars 2021 22:17

Idag gick vi upp en skaplig tid. Jag tog på mig mys kläder och sen blev det fixa lite frukost. Jag kollade på lite klipp också. Efter det blev det att slänga skräp. När jag var klar med det blev att spela i några video. Jag ladda upp dom senare också. Efter det blev det att små fixat lite här hemma. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att kolla lite serie. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

 


 


 


   

Av Malin - 19 mars 2021 20:36

Jag var lite så trött när jag vaknade i morse. Efter jag hade fixat mig blev det ta det lugnt tills bussen kom. Det har varit ganska lugn dag idag. Det var riktigt kallt idag fast det var sol idag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem fixade vi lite kvälls mat. Det blev tacos. Efter det blev det att ta en dusch. Truls sov i sängen efter jag hade tagit dusch. Nu kollar vi på talang. Efter det blir det kanske se en film. Men jag börjar bli så trött nu. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla. 

         

Av Malin - 18 mars 2021 22:22

Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. När jag var klar med det så blev det att ta det lugnt till bussen kom. Solen kom en stund på morgonen. Senare började snöa och blev kallt ute också. Vill ha våren nu. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla på tv och dricka kaffe. Blir att sova snart. Börjar bli så trött nu.   

 

                              Idag är det 10 år och 1 månad med min älskade Daniel. <33



Av Malin - 17 mars 2021 22:17

Blev att ta lite sovmorgon idag. Efter det fixade jag mig och sen blev göra ett snabbt ärende. När jag kom hem blev det fixa något att äta. Efter det blev det att fixa lite här hemma och slängde skräp också. Jag har även tagit fram kläder tills i morgon. Det har varit lite sol idag men lite kallt var det ute idag. Senare kom mamma och vi gjorde lite olika ärenden. Efter åt vi på resturang med mina föräldrar. Det var trevligt. När jag kom hem blev det att ta en dusch. Truls blev nyfiken på min popcorn förut hehe. Såg så roligt ut. Nu blir det att kolla på tv en stund till innan jag ska gå sova.   

 

Av Malin - 16 mars 2021 22:21

Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen blev det att ta det lugnt till bussen kom. Idag kom vår vädret igen. Sol var här idag och det var frost på morgonen också. Innan jag åkte hem blev det att göra ett snabbt ärende. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det lugn kväll fram för tv och så klart är Truls med också.   

         

Av Malin - 15 mars 2021 22:01

Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen blev det att det lugnt tills bussen kom. Det var inte kallt idag. Solen kom lite senare idag. Det har varit ganska lugnt idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det en lugn kväll fram för tv och lite kvälls kaffe blev det ockå. Blir att gå sova snart.  

   

Av Malin - 14 mars 2021 20:46

Jag tog fram kläder igår redan som jag skulle ha på mig kläder idag. Jag gick upp tidigt idag för att gå ner med tvätten. Kunde inte låsa dörren idag. Den som var där igår glömde sitt lås där. Men tur kunde jag i alla fall tvätta. Men fick skydda att hämta tvätten sen. Det inte första gången det blir så. Så tråkigt. När jag var klar med det så gick jag la mig en stund till. Efter jag hade vaknat blev det att äta frukost och kollat lite olika klipp. Senare tog jag cykel och gjorde ärenden. Det var första gången i år jag cykla med den idag. Har även slängt skräp idag. Det var inte så bra väder idag men inte så jätte kallt ute. Jag har rört på mig mycket idag. Jag vart trött när jag kom hem. Blev att dricka lite kaffe när jag kom hem förut. Senare fixade jag med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Nu blir det att kolla på tv tills jag skulle sova. Här kommer även en riktigt fin bild på Truls. 

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards