prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2018

Av Malin - 30 december 2018 21:55

Vi vaknade med lite sovmorgon. Efter man hade vaknat blev det att fixa lite god frukost. Senare fixade vi oss. Sen gick vi ner och slängde skräp. Sen tog vi en promenad till stan och träffa lite vänner. Vi tog en fika. Vi köpte även nyårslott. När man kom hem fixade man lite kvälls mat. Man hörde lite raketer idag med. Stackars lilla Truls. Nlir att ha tv på hela kvällen med högt ljud.  Nu kollar vi på serie hela kvällen. Blir att gå sova snart.   

   


Av Malin - 29 december 2018 22:05

Idag tog vi lite sovmorgon. Det så härligt att göra det ibland. Truls är bara för rolig ibland. Han hittar alltid bra ställen att sova på. Vi gick på stan och gjorde ärenden. Sen fick bli lunch i stället för frukost. Det var mysigt att äta själva idag. Det var så kallt ute. När vi kom hem fixade man lite där hemma och sen blev det att fixa kvälls mat. Efter det har man bara kollat på serie. Snart blir det att gå sova lite.  

             

Av Malin - 28 december 2018 22:27

I morse fick man gå upp tidigt. Vi fixade oss. Sen gick vi till bussen. Det var minus grader idag, Men vi åkte till Eskilstuna med några vänner. Vi var där hela dagen . Vi åt buffe och fika.Även frukost. Senare när vi kom hem. Blev det att fixa lite mat. Dom har redan böjat med rakterna och Truls blir så himla rädd över dom. Dom behöver inte göra sånt nu. Sen tog man en dusch. Nu kollar man på serie och äter gptt. Blir att gå sova snart. Det har varit full upp idag.  

             

Av Malin - 27 december 2018 22:02

Idag vaknade man rätt skaplig tid. Man fixade sig och åt lite frukost. Sen tog man en promenad till stan.Det va rätt kallt ute och massa is var det. Man träffade n vän som var rätt länge sen vi träffad och så gjorde vi ärenden på stan. När vi kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen blev det bara serien Skilda värdar. Det blir att gå sova när som helst.    

 

Av Malin - 26 december 2018 21:34

I morse fick man gå upp rätt skaplig tid. Man fixade sig lite. Man åt lite frukost. Sen gick vi ner och slängde skärp. Bli mycket skräp när man städar också. Sen gick vi till stan och träffade på kompisar. Vi tog en fika på stan och kollade affärer. Vi har fått ett ny fik som heter espresso house. Man hade present kort bli av med och det var lite rea idag. Sen bleb vi hämtade av pappa. För han lämnade Truls till oss igen. Man spelade lite och sen fixade man lite kvälls mat. Sen har vi bara kollat på serie. Truls är glad att han fick komma hem. Han åt mat när han kom hem. Mat och sova är det bästa tycker han. Snart blir det att gå sova.  

     

Av Malin - 25 december 2018 20:43

Det har varit fullt upp dom här dagarna. I söndags sov ut lite och sen åt vi frukost och kollade på julkalendern. Man packade sista också. Sen öppnade man dom två sista lockorna. Efter som vi inte skulle vara hemma på julafton. Sen blev vi hämtad av min mamma. Vi gjorde ärenden på stan och sen åkte vi till mina föräldrar. Truls fick följa med också.Vi fikade när vi kom hem till dom. Vi kollade på tv och sen fixade min bror maten. Senare spelade vi bingo. Vi åt massa gott. Men ingen av oss vann något. Sen gick vi och la oss.  

                                         

 

                 

I söndags var det fjärde advent. Hoppas ni har haft en mysig dag i söndags. Det går så galet fort dom här dagarna också.    


I går var det julafton när vi vaknade. Vi gick upp tidigt och åt frukost. Skink mackor blev det. Sen fixade vi allt och sen kom moster. Försökte få lite blider på djuren också.Det var sol och snö också. Kul men snöö för en gång skull när det var jul också. Vi åt jul lunchen och senare fikade vi och delade julklapparna. Efer det åkte vi och lämnade saker hemma hos oss. Men Truls fick vi inte med oss. Han sov på ett bra stället som vi inte hittade han. Så dom skulle lämna han någon annan dag. Sen åkte vi vem till älsklingens släk. Vi fikade där och sen delade dom ut julklapparna. Senare åke vi hem. Älsklings brorsor körde hem oss. Man kollade på julkalender också. Vi kollade på tv när vi kom hem och åt lite gott och sen gick vi la oss. Det var mysigt dom har dagarna. Tack så mycket alla för allt man har fått också. Man var så trött igår därför bloggade man inte i går.  

                                                                                                         

                                                         God jul önskar Truls med familj.<3

   

 


God jul hoppas alla ni har haft en riktig mysig juk nu alla mina vänner. 


Igår har jag och min fästman Daniel varit förlovade i 7 år och 3 månader.<33


Igår så vi firade jul tillsammans för sjunde gången och det är jag så glad att få göra det med min älskling. Jag älskar han så mycker. Puss pch kram till dig älsklingen Daniel från din fästmö Malin. 

God juk och gott nytt år min älskade fäsman Danel. <3


Hoppas ni också har haft en bra jul.<3


Idag sov vi ut lite. Vi åt lite skink mackor. Vi fick ta hem jul mat från igår. Sen tog vi tog lung en stund. Det var lite segt på morgonen. Sen har man städa och fixat. Man köpt lite nytt till köket av min bror. Som man har fixat med hela dagen. Det var kallt här på morgonen men senare blev det bättre. Efter blev det jul mat till kvälls mat. Det passade bra när man har fixat här så bra. Nu håller man på kollar på skilda värdar. Som jag fick av min bror. Man har även smaka av den här rosa dricka som jag fick av älsklingens syster och hennes familj. En sen födelsedags present var det. Jag har smakat det förut. Den är så söt och god. För en stund sen drack man kaffe. Det var min fösta kaffe idag. Så det var gott. Blir att soa om stund. Är rätt trött nu.  

            

Av Malin - 22 december 2018 21:29

I morse fick man gå jätte tidigt. Man hade tidig tvätt tid idag. Man började tvätta lite säng kläder och sen små sov man lite medans man väntade på att den skulle bli klar. Sen blev det även att tvätta lite kläder. Man sen gick det inte att somna om. Det blev att hämta tvätten och sen hängde vi upp den. Efter det blev det att stor handla och handla dom sista julklapparna. Vi åkte med älsklingens bror. För mina föräldr mådde inge bra. Men det gick bra att handlade ändå.Tack så mycket att i kunde åka med dig idag.Sen öppnade man luckorna och kollade på julkalender. Vi åt en sen lunch också. Vi hämtade ut min parfym som jag hade vunnit.Den luktar gott och hon är ju min idol. Vilken bra julklapp. Man blev så glad. Sen har man bara kollat på filmer och ätit gott. Blir att sova skapligt idag. Är helt slut nu. Får se om jag blogga i morgon. Ska hem till mina föräldrar och sova över där.  

                                           

Av Malin - 21 december 2018 21:27

Man var rätt trött när man vaknade. Men man fixade sig och åt frukost. Man tog det lugnt lite. Man började senare idag. Innan man åkte blev det öppna luckorna. myste även med katten också. Det var is ute idag. Idag var en lugn mysig dag. Vi kollade på julkalender och pippi. På rasten fick vi mer choklad av en av baren igår. Man hade kort dag idag också. Så nu är man lång ledig. Ska bli skönt när man har varit trött. Vila upp sig. När man kom hem tog man det lugnt och senare fixade man kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på filmer. Blir att soa skapligt idag. Så nu säger jag trevlig helg och godnatt.  

                               

Nu har jag äntligen fått lång skön jul ledighet. Ska bara njutas. Det är man vergkligen värd. Hoppas man håller sig frisk bara.    


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards