prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 december 2018

Av Malin - 4 december 2018 22:47

Truls kom på en gång när vi skulle gå sova igår. Var så gosigt när han kom hem igår. Idag har det varit små regn hela dagen. På morgonen öppnade jag luckorna. Men inte så farligt kallt som tur är. Man drack te till rasten idag. Man hade sen dag idag. Men hade en snäll jobba kompis som körde hem mig. Så det tackar jag så mycket för. När man kom hem vilade man lite och sen fixade man kvälls maten. Sen har varit en lugn kväll. Truls har var gosig hela kvällen. Han till med väntar på att man ska vara klar fast det  brukar han göra. Tror han har saknat att vara här med oss. Jag kollade på den nya beck som gick söndag. För jag såg inte den då och lite andra serie. Nu blir det att gå sova.  

                         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards