prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 december 2018

Av Malin - 9 december 2018 22:09

Det här helgen har det verkligen varit fullt upp men det varit en super bra helg. Får börja med att skriva om i fredags. Först var det vanlig jobb dag. Men slutade skaplig tid. Sen åkte man hem och fixade sig lite. Man öppnade luckorna på morgonen. Efter blev hämtat av en kompis som körde oss till globen. Jag hade fått det i present av min sambo. Det var vip så vi åt buffe och fick träffa idolerna. Men inte dom som var i finale men i träffade hon som kom tvåa ändå då. Vi träffade andra kändisar där med. Sen blev vi hämtade. Så när man kom hem så gick man och la sig nästan på en gång. är några bilder från igår. För man tog så mycket med bilder. 

                                                                                                                                        

I lördags åkte vi med en vän och handlade lite. Hitade den här glass måste prova den. Man har även öppnat luckorna. Senare tog man en dusch och sen åt man tacos. Efter det kom det några vänner och ville fira mig. Vi åt massa fika och snacks. Här är några grejor jag fått som inte finns kar så länge till. Blomman fick jag men inte krukan. Vi kollade på filmer. Det blev rätt så sent det med. Så man var vaken en stund till och sen gick man la sig.   

                                            

I morse när man vaknade öppnade man luckorna och sen gick man ner med tvätten. Medans man väntade tills den skulle bli klar blev det att frukost och kolla på julkalender. I går fick man kolla på två. För missade i fredags. Fick flätor igår och sov med dom så man skulle få lockar. Sen hämtade man den och hängde upp dom. Efter det kom det några släktingar till min familj och svärmor. Så vi fikade och hade det trevligt. Efter det blev det att dammsuga och torka golvet. Efter blev det att äta lite och ta fram kläder tills i morogon. För stund sen myste man med min Truls. Jag var med en tävling och vann 20 stycken nagellack. Man skulle lägga upp en jul bil och jag la upp Bilden på Truls. Sen fick va med på en omslagsbild på en grupp. Jag säger tack så mycket alla för en bra helg och allt man har fått. Blir en video på den någon dag. Nu kolla man på den Nya beck innan man ska sova.   

                               

Idag är det andra advent. Hoppas ni har en mysig dag idag. Det har gått galet fort dom här dagarna också.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards