prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2018

Av Malin - 30 mars 2018 21:06

I morse gick man upp en skaplig tid. Man fixade sig lite och sen gick vi ut i solen. Man tog på sig sina solglasögon som man inte har haft på sig på länge. Vi hem till en lärare som vi haft förut. Vi skulle få lite saker av han. Så det tackar vi så mycket för. Vi tog en proemnad dit och hem. När vi kom hem åt vi lite kvälls mat. Sen tog vi en promand och gjorde lite ärenden. Vi tog en lång promenad och vi hitta lite nya god saker som vi ville dela på. Så vi har varit duktiga. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Senare fixade vi maten och gjorde sockerkaka. Sen fixade man saker som vi ska imorgon. Efter det blev den en dusch. Nu tv mys innan vi går sover.  

                               

Av Malin - 29 mars 2018 20:18

I morse ville man sova mer. Men det var bara att gå upp. Idag var det fullt upp. Imorse var det kallt ute och senare blev det varmare. Vi har fira påsken på jobbet. Vi gjorde lite olika lekar. Vi åt massa påska mat och på rasten fick vi godis som blev över. Det har varit en mysig dag idag. Vi som jobbade att med oss lite mat och bjöd på också. Jag hade med mig rödbetsallad. Jag blev en harre idag. Det var en sen dag idag. Truls  blev glad när man kom hem också. När man kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Nu sitter man med natt kläderna på sig och kolla på tv. För en stund sen åt man ite kvälls mellis. Snart blir det att gå sova. Är så trött redan nu. Nu har man lång ledig. Skönt ska det bli.  

                           

Av Malin - 28 mars 2018 21:33

I morse när man gick ut var det så kallt ute. Vi haft en mysig dag idag. Senare blev det sol och varm ute. Det var så härligt. Kom hem tidigt idag. När man kom hem spelade man in min Glossybox Mars 2018. Bilderna tog jag också idag. Hoppas ni gillar att se på den. Man fick påsk kor av en kompis också. Tack så mycket. Senare fixade man med kvälls mat och sen tog man fram saker tills imorgon. Efter det tog man en dusch. Nu kolla man på tv en stund till innan man går sover. Är redan trött. Snart blir man ledig.  

         

Av Malin - 27 mars 2018 21:20


I morse såg det ut så vårligt ute. Det var även så fin himel ute tidigt på morgonen. Senare kom den varma solen fram. Det har varit en lugn dag idag. Det blev en lång dag. Efter jag slutat handlade man det som man ska ha på torsdag. Har även smaka den nya kakorna med chohkladbolls smak. Senare när man var hem åt man lite kvälls mat och sen tog man fram kläder tills imorgon. Senar tog man bussen till kören och sen tog man den hem sen också. Det varljust när jag åkte och mörkt när jag skulle hem. Det var riktigt kallt på kvällen. Nu blir det att gå sova. Är så trött nu.  

        

 



















































































































































































































































































































































































































































































Av Malin - 26 mars 2018 21:55

Man var lite små trött på morgonen. Det märks att det börjar bli ljusa tider nu. Idag var rätt så kallt ute fast det var lite sol ute. Idag har det varit en lugn dag. När man kom hem blev det kolla på serie och äta lite mellis. Senare blev det att fixa kvälls mat. Efter det har bara varit en lugn kväll framför tv. Snart blir det att gå sova.  

   

Av Malin - 25 mars 2018 20:35

Igår var det fullt upp. Vi gick upp en skaplig tid. Efter det gick vi ner och slängde skräp. Sen tog vi en promenad till stan. Det var små kallt då. För det var massa saker som skulle hända där. Vi träffade på Willy. Han har vi träffat förut. Han kände igen oss. Vi träffade kompisar där. Vi gick i affärer och det fick bli en barn tacos till frukost. En kompis köpte den nya drickan så jag kunde smaka av han. Tack så mycket alla för en trevlig dag. När vi kom hem tog man det lugnt en stund och sen åt man lite kvälls mat. Senare fixade vi oss. Sen bytevi tid på tvätten också. Danne jobba kompis hämtade oss. För vi hade blivit bjudna på en rock konsert som hennes man är med i. För Danne skulle fota dom. Så det var trevligt. Hon körde hem oss också. Tack så mycket att vi fick komma. När man kom hem gick man la sig. Fast det blev inte jätte sen som tur var.  

                     

                 Igå har jag och min Daniel arit förlovade i 6 år och 7 månader.<33


Igår var vi på konsert. Vi har blivit bjudna av Dannes jobba kompis. Hennes man är med i bandet. Deras band heter White Monkey. För band killen heter  William Palmer. Dannes skulle fota dom också.  



Idag sov vi ut lite och sen när vi vaknade ändrade vi alla klockorna till sommar tider. Sen åt vi lite frukost. Senare hämtade mamma oss. För skulle göra ärenden. När vi handlade fick vi smaka våfflor och dom nya godis bilarna. Så då slappa man köpa det.  Senare åkte vi hem till oss och fixade lite. Tack så mycket mamma för hjälpen. Det var så soligt fint ute idag och varmt ute. Sen har man städat rensta här hemma. Efter det fixade vi lite våfflor. Efter som det våffeldagen idag. Efter det längde vi skräp. Sen ble det ta fram kläder tills imorgon och ta en dusch. Nu blir det tv mys innan man går och sover.  

 

Av Malin - 23 mars 2018 21:39

I morse var man inte så farligt trött. Man märker att det börjar bli ljus tider på gång. Mycket av isen är borta också. Idag gick dagen fort. Man hade en lång dag idag. När man kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Efter det tog man en dusch. Sen blev det tv mys fram för tv. Man dricker cola och äter glass. Blir nog att gå sova snart. Så jag säger god natt och trevlig helg på er alla.  

     

Av Malin - 22 mars 2018 21:43

I morse var man inte så farligt trött. Idag har det också varit stålande sol ute. Men har var jätte blött. För allt smällter bort. Det var en lång dag idag. Jag blev hämtat av min moster. För vi skulle smaka lite tårta som hade över. Efter det blev det lie fika. Jag fick lite saker också. Tack så mycket. Mamma körde hem mig. Älsklingen var trött så han ville vara hemma. När man kom hem blev det att ta det lugnt fram för tv. Det blir att gå sova redan nu. Är så trött nu.  

 

Grattis älskade pappa Kent på din 54 års dag idag och din namnsdag idag.

Jag älskar dig världens bästa pappa kramiz din dotter Malin.  


Idag åt vi lite smågåstårta hemma hos min föräldrae som blev över från gästerna som kom idag. För vi ska fira han en annab dag med familjen.  



           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards