prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2018

Av Malin - 12 mars 2018 20:12

I natt sov jag inge bra. Hade så ont i halsen. Så fort jag vaknade tog man halstabletter. Då vart det lite bättre. Men det gick bra idag. Efter jag hade slutat så var vi på stan en stund och sen när vi kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har det bara varit lugn kväll. Det blir nog att gå sova tidigt kväll. Truls låg så fint förut och dom andra bilderna är tagna från imorse.   

     

Av Malin - 11 mars 2018 21:34

I morse gick vi upp en skaplig tid. Man fixade lite tomte gröt. För det vat så länge sen man åt det. Efter det fixade man sig. Senare blev det slänge skräp. Efter det träffade vi kompisar. Vi var hemma oss en kompis. Vi åt massa gott och kollade på två filmer. Vi kom sent hem. Tur så körde våran kompis hem oss. Tack så mycket alla för en mysig dag och att vi fick komma hem till dig. När man kom hem ble det att ta en dusch och ta fram kläder tills imorgon. Hoppas jag inte börjar bli sjuk. Har ont i halsen igen. man fick det på kvällen kom det. Så man har ätit lite och drack lite te. Det blir att gå sova tidig ikväll. Är så trött nu.   

 

Av Malin - 10 mars 2018 22:36

I morse gick vi upp skaplig tid. Vi var inte så trötta när vi vaknade heller. Vi fixade oss och sen gick vi till stan en sväng. Vi gick runt lite där. Vi träffade en vän där också. Vi åt lite frukost och sen handlade vi lite. Det var så länge sen vi åt det. När man kom hem blev det att städa och rensa lite. Senare åt vi kvälls mat och sen har det varit en lugn kväll. Vi kollade på mello och åt lite gott. Grattis till Benjamin. Snart blir det att gå sova. Är så trött redan.  

       

Av Malin - 9 mars 2018 21:10

Man var så trött imorse. Det har varit rätt lugn dag idag. Det har snöat massor idag med. Vill inte ha mer snö. Nu vill vi har vår så man kan cykla någon gång. Fick god fika på jobbet idag. Man hade en tidig dag idag. Man vilade lite när man kom hem var så himla trött. Sen fixade man med kvälls maten och sen fick det bli en dusch. Det blir tv mys en stund till innan man går och sover. Nu säger jag trevlig helg och natt.  

           

Av Malin - 8 mars 2018 21:48

När man vaknade man så trött så. Men har haft en bra dag idag. Det har snöat hela dagen idag. Jag gick hem från stan. Det var så mycket snö då. Så det var svårt att gå på olika ställen. Gott med lite fika på rasten. Det kom lite näsblod idag. Hoppas jag inte börjar bli sjuk har även munsår just nu. När man kom hem tog det lugnt och sen åt vi pannkaka som blev över från igår. Sen har det varit en lugn kväll. Nu blir det att gå sova lite. För snart är det helg också.    

           

                          Idag är det internationella kvinnodagen. Grattis till oss alla kvinnor.  


Av Malin - 7 mars 2018 21:27

Truls bilden är från igår kväll när vi skulle sova. Imorse var man väldigt trött. Men det gick över senare. Men det har varit en bra dag idag. Jag tog en promenad hem. Man bytte tvätt tiden också. Det var lite sol då. Senare fixade jag lite pannkakor. Dom blev goda. Det var god mat till lunch också. Sen har det bara varit en lugn kväll. Nu blir det att gå sova.   

                       



Av Malin - 6 mars 2018 20:57

I morse var man så trött så. Man är trött på morgonen och kvällen nu för tiden. Vill ha vår nu. När man kom hem blev det att ta det lugn en stund och senare fixade man kvälls maten. Efter det tog man fram kläder tills imorgon och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar man på tv och snart blir det sova. Är så trött så.  

   


Av Malin - 5 mars 2018 20:47

Igår kväll sov Truls i soffan en stund på kvällen. I morse var man lite små trött. Den andra bilden på Truls är i från imorse. Det har varit en lugn dag idag. Det kom lite sol idag. Man hade en tidig dag. Man gick en promenad hem idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund och sen fixade man lite med kvälls mat. Sen tvättade jag min förvaringsskydd som ska ligga i mitt sminkbord. För det ar massa smink på den och jag fick bort allt. Så jag är så glad för det. Det blev fin röd färg i vattnet också. Sen har det bara varit en lugn kväll. Nu blirdet bara kolla på tv enstund till innan vi ska gå sova.  

                 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards