prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Malin - 16 mars 2018 22:43

När man vaknade var man så trött. Ville bara sova mer. Men det var bara att gå upp. Det var så kallt när man väntade på bussen. Senare kom solen. Haft en bra dag och den har varit rätt lugn dag idag. Vi fick massa god fika idag. Fick även en blomma och choklad av min chef. Tack så mycket. En lång dag har det varit. Mamma hämtade mig på jobbet och sen hämtade vi älsklingen på stan. Efter det åkte vi hem och hämtade saker där. Sen åkte vi och stor handlade. Vi åt lite också. För det klockan blev så sent. Vi köpte massa gott. Vi köpte även semla. Det kanske blir den sista för i år. Hehe Truls ville också smaka på semlan. Tack så mycket att du körde oss. När vi kom hem packade vi upp allt och sen tog man en snabbt dusch. Efter det kollade vi på talang. Snart blir det nog sova. Är så trött redan nu. Nu säger jag trevlig helg och natti natti alla.   

                                                 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards