prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2023

Av Malin - 30 januari 2023 21:22

Nu var det länge sen jag bloggade. Min gamla dator gick sönder så  jag har varit utan dator några månader. Men nu har jag en ny. Jag fick den 26 december. Sist jag bloggade var 23 oktober och på Youtube var i augusti men vet inte datum där. Jag hittade inget datum där. Så nu kan man blogga igen och göra video. Mycket har hänt det senast månaderna.  Jag gick upp tidigt och fixade mig lite. Jag åt lite frukost och kollade på serie en stund. Sen fixade jag lite med olika saker. Jag började lite senare idag. Sen tog jag cykel till jobbet. Jag har jobbat lite måndagar nu i januari. Men idag fick jag gå hem tidigare. För det var lugnt idag på jobbet. Innan jag åkte så gjorde jag ett snabbt ärenden. När jag kom hem blev det att fixa lite lunch. Jag kollade på serie en stund också. När jag var klar med det så spelade jag in 3 videos. Efter det har jag fixat med olika saker. Senare hämtade mamma mig. Vi gjorde vårt ärende. När jag kom hem kollade jag på klipp en stund. Efter det gjorde jag kvälls maten. När jag var klar kollade vi på den nya Göta kanal filmen. Vi kollade nyss på en serie. Nu ska jag kolla på klipp en stund innan jag ska gå och sova.  

   

 

 

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards