prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2015

Av Malin - 31 maj 2015 21:00

I morse gick vi upp rätt så tidigt. Efter man hade vaknat tog man en dusch och åt lite snabb frukost. Sen gick vi ner till tivolit som kom fredags. Igår kunde vi inte vara där. För det regnade jätte mycket då. Vi åkte inget för vi båda tål inte att åka hehe. Så vi tog lite låter och jag vann lite saker då. Först fick jag en grön men jag byte så klart till rosa. Vi brukar fira mors dag hemma hos mormor och morfar men det blev inte så idag. Det gör inget för mormor är inte min mamma. Mamma fick sin present redan igår. Så jag gjorde lite annat hemma. Fixade lite med mina kläder. Tog fram vad jag ska ha på mig i morgon och så kollade jag på vad jag hade rensat för någor förut. Så man är helt säker. Lite saker ska jag sälja och vissa ska jag ge bort. För allt går inte att sälja.   

   

                                            Grattis älskade mamma Anne-Lie på morsdag.


Hoppas du blev glad för present igår. Tack mamma för att du alltid finns vid min sida fast vi tycker lite olika ibland. Du är den bästa mamma man kan ha och jag älskar dig puss och kram från din dotter Malin. 

 







             Grattis till alla mammor även om inte vissa som finns så tänker dom på er ändå. 


Av Malin - 30 maj 2015 22:18

I morse tog vi lite sovmorgon. Sen skulle vi lämna Dannes gamla mobil hos svärmor jobb. För hon skulle ha den. Vi fick rulltårta med grädde och vindruvor på och kaffe. Det fick bli våran frukost. För vi hann inte äta hemma. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. För dom skulle hjälpa oss med lite saker. Först köpte vi fika. Medans dom gjorde det så gick jag till apoteket. Jag köpte alvedon och p-piller. Så nu har man så man klara sig ett tag. Det har regnat hela dagen och det betyder att blev att titta på film resten av dagen. Det passar bra när jag är förkyld också.  

 


Av Malin - 29 maj 2015 22:27

I morse fick man sov morgon. Efter man hade vaknat så tog man en dusch. Sen fixade man sig och åt gröt. Jag drack kaffelatte för att bli lite piggare. När jag kom till jobbet gick vi ut. Jag slängde skräp med några som vanligt. När vi kom in hade vi sång samling. Efter jag hade slutat möte jag Danne på stan. Vi handlade lite och så hämtade jag två paket. Min mobil hade redan kommit. Men sim kort funkar inte just nu. Men det för jag flyttar mitt nummer till den och då tar det lite tid. Men halva har kommit typ. För mina nummer har kommit dit i alla fall. Hoppas det funkar i morgon. Nu väntar vi på våra skal som vi beställde igår. Glossybox video kommer jag göra i veckan någon gång. Nu har man blivit mer snorig hoppas det går över snart. Jag hade ont i halsen på morgon igen och sen gick den bort. Vi åt god kvälls mat idag och god sås till. Det var första gången vi provade såsen. tittade nyss på let's dance. Grattis till Anton och Sigrid. Den skon skulle man vilja ha. Nu säger jag trevlig helga på er alla mina läsare.  

             

Av Malin - 28 maj 2015 22:07

I more var jag rätt så pigg. Men när jag vaknade hade jag lite ont i halsen men det gick över. Det var varmt redan på morgonen. Dom här stora klubborna tror jag att vi fick av en av barnen som vi fick ha på rasten. Vi fick lite andra saker med tror jag. Det tackar vi så mycket för. Vi har varit både ute och inne. Nästan efter lunch var man på möte. Vi åt tidigt kvälls mat idag. För vi skulle till banken. Danne har fixat ny bank. Så nu har vi samma bank. Så det bra och sen köpte både jag och Danne en ny mobil. Vi köpte iphone 6. Danne fick sin idag men jag får den på måndag. Dom hade bara en hemma. Sen fick jag den är gulliga vatten flaska av mamma. Tack så mycket. Efter det skulle jag på massage. För jag fick present kort på det. Men mamma köpte den av mamma. Det var bra för jag behöver pengarna. Det vore kul att gå på massage också men det hinner jag göra någon annan gång.  Det blir att gå sova när som helst. Jag är så himla trött. 

       

Av Malin - 27 maj 2015 22:01

I morse var det härligt att cykla ute. När man kom fram åt vi frukost. Sen gick vi en promenade i i stället för skogen. Vi plockade blommor som dom skulle ha i kväll. Vi åt matsäcken där. På rasten åt man ute. Efter lunch var det mycket att fixa. För vi skulle ha 6 år fest. Har lite avslutning med bara dom och deras föräldrar. Men jag var inte på den. För jag kom på att jag skulle på smink kväll. Man kunde vara på smink kvällen på tisdag också men då hade jag redan bestämt med henne. Jag hade glömt att det var 6 års festen. Men jag behövde inte gå på det. Jag får vara med på det nästa gång. Jag åkte med en kompis dit. Vi tog buss och sen körde en oss dit. För vi visste inta vart det var någon stans. Dom prata olika produkter och vi fick prova dom. Sen kom en riktig smink artis och vissa lite tips. hon sminkade oss också. Hon sa vad jag passade i. Jag passar i kalla färger och det ljusa färger. Först visste inte vad det menades. Så man fick lära sig lite nytt. Vi fick kladdkaka med grädde. Sen i kaffet grädde. För dom hade inge mjölk.Fick träffa nya folk. Alla tycke jag passa så bra i läppstiftet som hon tog och att jag hade långa fina ögonfransar. Så det var kul att höra. Man hitta lite man var sugen på köpa. Men just nu måste jag spara till dreamhack. Det i alla fall bra produkter.  

         

Av Malin - 26 maj 2015 22:06

I morse var det soligt och mullet ute. När man kom till jobbet åt man frukost och senare gick vi ut. Efter lunch var det rätt så lugnt. Det magsjuka på jobbet usch och fy för det. Efter jag slutat gick jag i en second hand butik. Jag hittade sagan om ringen gubbar som Danne ville att jag skulle köpa till han och det blev dyrt. Men jag fick pengar av han. Sen köpte jag lite star wars saker. Den stora trodde jag var till saga om ringen men sen kom jag på att det var star wars. Jag hittade lite hello kitty saker. När man kom hem hade man en glad kille. Det så coolt att ha såna gubbar. För dom är så svårt att få tag på och dom brukar vara dyra. Haha Truls tycke mer om påssen. Efter kvälls maten tog man en dusch.                    

                        

Av Malin - 25 maj 2015 20:02

I morse var man rätt så trött. Det var svåt att sova i natt. För jag var så pigg. Men det var bara cykla till jobbet ändå. Det var mullet också och då blir man trött av det med. När man kom fram fick man veta att det blev pyssel dag idag. Det var några jobba kompisar borta idag. Men det löste vi som alltid. Sen åt man frukost och senare gick vi ute. Efter lunch var det lugnt och jag slutat tidigt idag. Innan jag cyklade hem köpte jag den här dricka som jag har letat efter. Jag fick veta att den hade kommit där jag hade köpt mina andra drickor. Den var god men den var inge god att dricka när man äter bara dricka som den är. Jag träffa en kompis lite snabbt och gav henne en peng. För boken hon hade köpt till min samling på en second hand butik. När är jag kom hem åt jag lite mellis och sen kom mamma och hämtade mig. För jag skulle ta ett cellprov och det gick bra. Får vänta på svar på posten. När jag skulle ta en bit kladdkaka så var jag tvungen att ta kniven. För det satt hårt och det gjorde jag mig lite illa. Men det var inte så farligt bara rött.  En söt bild på Tuls från igår kväll när vi skulle gå sova. 

             

Av Malin - 24 maj 2015 21:18

I morse sov vi riktigt länge. Sen tog man en dusch. Efter det åt man frukost/lunch och tittade på en bra film. Sen efter det har man fixat med lite olika saker. Igår slängde vi massa skräp som blev av den nya skrivbordet och lite annat skräp. Efter kvälls maten så bakade vi kladdkaka i våra nya rosa form som vi köpte när vi stor handlade sist. En sån form är mycket bättre och lättare. Så vi invigde den lite. Snart blir det att sova och jag som inte ä trött inge bra att vi sov så länge idag. Måste bara säga grattis till dig fina Måns. Han var helt klart bäst. Stolt svensk är man.  

        

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards