prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Malin - 2 maj 2015 21:19

I natt fick man inte sova så mycket. För på kvällen fick vi höra att Dannes bror skar sig på handen på Harrys. Öl glaset exploderade. Så han fick åka sy och han kommer få operera någon dag. Alla hade druckit också. Tur kunde Roffe köra dom. Sen körde han hem alla i stället. I morse efter jag hade vaknat åt vi god frukost och sen kom moster och lämnade saker. Sen åkte vi hem till mig. Vi lämnade mina saker och katten. Sen gick vi och handlade lite på olika ställen. Sen åkte jag hem. Sen hade jag fått pengar av Danne för jag skulle köpa till han som jag la i jack fikan. När jag kom in var dom borta och sen gick jag till hissen så låg dom där. Dom ramlade där när jag skulle ta fram nycken. Tur att det inte var någon som tog dom. Den låg även 20 kr vid ute dörren som var hans. Jag hade köpte lite saker till Danne för han är sjuk. Jag la domdär för jag inte skulle blanda dom med mina pengar. Efter det packade jag upp alla saker och sen bäddade jag rent till sängen. Min Truls sov med mig i natt. Han tycker det var skönt att få komma hem igen. Dom här fina örhängen fick jag av pappa i går. Tack så mycket. Det så skönt att ha en egen tid med mina föräldrar ibland. För det blir det inte så ofta. 

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards