prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Malin - 24 maj 2015 21:18

I morse sov vi riktigt länge. Sen tog man en dusch. Efter det åt man frukost/lunch och tittade på en bra film. Sen efter det har man fixat med lite olika saker. Igår slängde vi massa skräp som blev av den nya skrivbordet och lite annat skräp. Efter kvälls maten så bakade vi kladdkaka i våra nya rosa form som vi köpte när vi stor handlade sist. En sån form är mycket bättre och lättare. Så vi invigde den lite. Snart blir det att sova och jag som inte ä trött inge bra att vi sov så länge idag. Måste bara säga grattis till dig fina Måns. Han var helt klart bäst. Stolt svensk är man.  

        

Av Malin - 24 maj 2015 12:22

                             I dag har jag och min sötis Daniel varit förlovade i 3 år och 8 månader.<33

Helt galet snart har vi varit förlovade i 4 år. Det är helt sjukt vad tider och dagarna bara rinner i väg. Jag kommer alltid att minnas våra fin stunder tillsammans. Jag älskar dig så mycket nu och för alltid. Puss och kram älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards