prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2022

Av Malin - 23 oktober 2022 09:52

I tisdags gick jag upp tidigt. Jag fixade mig och så fixade jag lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipp en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Det är så kallt på morgonen också. Solen brukar komma fram senare.  Det fanns kakor på rasten också. Det var fullt upp och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Efter det kollad jag på klipp en stund. Senare cyklade jag till kören. När ja kom hem så kollade jag på klipp en liten stund och sen la ja mig en skaplig tid. För jag var så trött.  

     

                                      18 var det 11 år och 7 månader  med min älskade Daniel.<33

 


I onsdags gick jag också upp tidigt. Jag gjorde mig ordning och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade också på lite klipp. Det var så kallt när jag skulle cykla till jobbet. Det varit fullt upp och en lång dag. Innan jag åkte hem hämtade jag en bild på Petter som jag fick. När jag kom hem blev att fixa kvälls mat och sen blev det att kolla på klipp en stund. Senare efter det tog jag en dusch. Efter det kolla jag bara på olika klipp tills jag skulle sova. Jag la mig inte så sent för jag blev så trött.   

  

   

I torsdags gick jag upp tidigt för att fixa mig. När jag var klar med det så fixade jag frukost och sen kollade jag på lite serie en stund. Kallt på morgonen var det när jag skulle cykla. Det var fullt upp på dagen och en lång dag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det har jag kollat på klipp tills jag skulle gå och sova. Jag la mig inte så sent. För jag var så trött.  

                         


I fredags så gick jag upp väldigt tidigt. Jag fixade mig och sen kollade jag på klipp en lite stund bara. När jag cyklade var så mörkt efter som jag cyklar tidigare på fredagar. Det var ganska lugn dag. Jag kom hem en skaplig tid, När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och kollade på klipp en stund.   

  

I lördags så i så gick jag upp tidigt. Jag fixade mig och så gjorde jag lite frukost. Sen tog jag en promenad till stan. Jag skulle träffa kompisar där. Vi kollade först på en loppis och sen fick bli lite fika på stan. Efter det kollade vi på olika affärer. Det var även lite marknad ute på torget. Jag gick hem skaplig tid. Det började även små regna. Så å passade bra att gå hem. Detvar inte så kallt ute i lördags konstigt nog. Det varit kallt andra dagar i stället. När jag kom hem blev det att fixa lite med olika saker. Vi köpte även biljetter till Puss och kram showen som Magnus och Henrik är med i. Vi trodde biljetterna var var slut men vi hittade till slut biljetter ändå konstigt nog. Den började senare mot kvällen. Dom var så snälla så vi fick ta bild med dom där inne där dom övade. Innan vi gick dit så fixade vi kvälls mat och sen fixade vi oss. Det var en bra show. Det regnade lite när vi skulle dit och hem. När vi kom hem på kvällen kollade vi på så mycket är bättre som har börjat igår. Sen kollade jag på klipp tills jag skulle sova. Jag bloggar i kväll var jag gjorde idag.  


            

Av Malin - 17 oktober 2022 21:24

Idag gick jag upp rätt så tidigt. Jag fixade mig lite och sen gick jag gjorde ett snabbt ärende. När jag kom hem igen gjorde jag lite frukost och jag kollade på en serie en stund. Sen har jag fixa lite här hemma. Senare kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde först lite olika ärenden och sen blev det att hämtade det vi hade stor handlat. Innan vi hämtade den så åt vi korv med bröd. När jag kom hem blev det att packa upp allt och fixa med lite olika saker. Senare blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla på lite olika klipp. Nu kollar jag på tv och snart blir det att gå sova. För jag börjar bli så trött nu.  

 

Av Malin - 16 oktober 2022 22:05

Idag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Efter det gick jag la mig en stund till. Senare gick jag ner och hämtade upp tvätten. Efter jag hade hängt upp den så blev det att fixa frukost. Jag kollade även på lite olika klipp. Senare gick jag ner med lite skräp och då regnade massor. Jag såg det när jag var på väg ut. När jag kom upp igen till oss så började det åska också. Sen har jag fixat lite med olika saker. När jag var klar med allt blev det att fixa med kvälls maten och sen kollade på klipp en stund. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det så kollade på tv. Nu ska jag kolla på olika klipp innan jag ska gå och sova. Blir att gå och sova snart.  

        


Av Malin - 15 oktober 2022 22:33

I måndags gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Sen gick jag upp och fixade mig. Jag sov inte en stund till. Efter det fixade jag lite frukost och kollade på lite olika klipp en stund. Senare fixade jag lite här hemma med olika saker. Senare så kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde lite olika ärenden. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen kollade jag på lite olika klipp. Jag bäddade även rent i säng också. Sen gick la mig rätt skaplig tid för jag blev så trött.  

        

 

I tisdags så gick jag upp tidigt för att fixa mig lite och sen fixade jag ordning frukost. jag kollade även på lite klipp en stund. Sen cyklade jag till jobbet. Vädret på hösten går ju lite upp och ner. Det fanns lite god fika på rasten också. Det var fullt upp och en lång dag. När jag kom hem blev det att fix med kvälls maten och sen kollade jag på lite klipp en stund. Senare cyklade jag till kören och det var så kallt då. När jag kom hem kollade jag på lite klipp en lite stund. Sen la jag mig för jag var jätte trött.   

                     

       


I onsdags så gick jag också upp tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fixade jag även frukost. När jag var klar med det kollade jag på lie klipp en stund. När jag skulle cykla så var jätte kallt ute. Det var lite frost ute. Så det blev att cykla lite försiktigt då. Dagen blev fullt upp och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa med kvälls maten och sen kollade ja på lite klipp en stund. Jag la mig inte så sent för jag var så trött.  

   


I torsdags gick jag upp tidigt för att fixa mig. Efter det blev det att fixa frukost. Jag kollade även på lite klipp en stund. Senare blev det att cykla till jobbet. Det var full på dagen och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla lite olika klipp en stund. Jag la mig inte så sent för jag blev så trött.  

  

I fredags så gick jag upp väldigt tidigt. För jag började tidigt på fredagar. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och kollade på lite klipp en stund. Senare blev det att cyklade till jobbet. Det var en ganska lugn dag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla lite klipp. Se blev det att ta en dusch. Efter det blev det att kolla på tv tills jag blev trött. Sen la jag mig för jag blev så trött.  


       

               

I lördags i dag. Jag gick upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat så fixade jag frukost. Jag kollade även på lite klipp en stund. Senare fixade jag mig lite. Efter det kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde lite olika loppis rundor och var i affärer. Efter det blev det lunch på max. När jag kom hem blev det att ta lugnt en stund och sen blev det att fixa kvälls mat. Jag har även fixat lite här hemma med olika saker. Sen har jag kollat på serie hela kvällen. Blir att gå sova om en stund. För jag börjar bli så trött nu.  

 

 



Av Malin - 9 oktober 2022 21:50

I fredags gick jag upp tidigt. För att fixa mig lite och sen tog jag det lugnt en stund. Sen cyklade jag till jobbet. Det var mörkt och kallt då. För det var så tidigt då. Det var en ganska lugn dag. Innan jag åkte hem så gjorde jag ett ärende. De regnade lite när jag skulle hem. Så klart så gjorde det när jag skulle hem. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och kollade på klipp en stund. Efter det tog jag en dusch och sen blev det att kolla på idol. Efter det gick jag la mig. Jag var så trött då.  

 


I lördags gick vi upp tidigt och fixade oss. Jag fixade lite saker inför vi skulle i väg. Sen drack vi kaffe och kollade på ett klipp. Sen gick vi och slängde skräp. Senare gick vi till stan. För det var höst marknad och tivoli i våran stan då. Tivolit började redan igår och den var här hela helgen. Marknaden var bara i lördags. Vi var med kompisar där. Vi började med att äta frukost tidigt. Jag provade något nytt där. Det var wraps med bland annat curry kyckling i där. Sen gick vi på marknaden. Vi där hela dagen. Det var lite soligt men det var lite kallt ibland på visa ställen man var på. Vi åt även en sen lunch på ett nytt ställe som hade öppnat hos oss i fredags. Det var mycket folk där. Vi fick alla fall matplatser som tur var. Det var gott men dyrt. Det är ett hanburgarställe men man kunde köpa alkohol där med. Jag köpte tryffelbörjare. Det är ju så gott. Innan vi åkte hem handlade vi lite. När jag kom hem var jag helt slut i hela kroppen. Vi kollade på lite film när vi kom hem och åt lite olika god saker vi hade köpt i lördags. Vi la oss rätt skapligt i lördags. För jag var så trött.  

               

 


I söndags idag så gick jag upp tidigt för jag trodde jag skulle tvätta idag. Men sen så såg jag att det var imorgon jag hade det. Så jag gick la mig igen i stället. Vi sov ut lite. Det var det länge sen jag gjorde det. Så det behövdes. När jag gick upp så fixade jag lite frukost och vi kollade på olika klipp en stund. Senare gick jag ner med lite skräp. Det var så soligt och varmt ute då. Blev mest en lugn dag idag med lite små fix bara. senare fixade jag med kvälls maten och sen kollade jag klipp en stund. Efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det så tog jag en dusch. Efter blev det att kolla på tv. Nu kollar jag på olika klipp innan jag sova sova. Blir att gå sova om en stund. För jag börjar bli små trött nu.  

   

Av Malin - 6 oktober 2022 20:38

I måndags gick jag upp rätt så tidigt. Jag fixade mig lite och sen åt jag frukost. Sen fixade jag lite här hemma och kollade lite olika klipp också. Senare kom mamma och hämtade mig Vi gjorde lite olika ärenden. Vi hämtade även våran id kort som hade kommit för några dagar sen. Vi hade inte hunnit hämtat dom innan. Vi fikade även lite snabbt för att vänta tills en affär skulle öppna. Sen hade tid för att ta celler prov. Inge kul att göra men bra att göra det. Efter det åt vi lite lunch. Innan vi åkte hem handlade vi lite. När jag kom hem kollade jag lite olika klipp och sista avsnittet av Gåsmamman. Det var inte så roligt väder på dagen. Det var mulet och små regnade ibland. Det var även lite dimmigt ute. Men senare kom solen fram så härligt så. Senare tog cykel till jobbet för det var möte där. Den var en som pratade med oss hur man ska ändvända kroppen rätt så man inte får ont i ryggen. Fick en choklad innan jag åkte hem. När jag kom hem var jag helt slut. Men jag fixade lite kvälls mat till mig som gick lite fort. Efter det kollade jag bara på olika klipp och sen gick jag la mig. För jag blev så trött.   

      



I tisdags gick jag upp tidigt. Jag fixade mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Det var full upp och en sen dag. Senare blev så varmt och skönt ute. Det fanns lite godis idag till rasten som blev över från mötet. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen kollade jag på klipp en stund. Sen blev det att ta cykel till kören och det var så kallt då. Sen när jag kom hem kollade jag på olika klipp en stund och sen la jag mig en skaplig tid.  

               


I onsdag gick jag upp tidigt för att fixa mig och sen åt jag lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipp. Senare cyklade jag till jobbet. Senare kom härliga solen fram. Det var fullt upp och en lång dag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen blev det bara att kolla på lite olika klipp.  Det var bulldagen igår. Men jag köpte aldrig det den här gången. Jag vart så trött tidigt igår. Så jag la mig rätt tidigt igår.  

   


I torsdags idag så gick jag upp tidigt för göra mig ordning. Efter det fixade jag frukost. Jag kollade även på serie liten stund och klipp. Senare cyklade jag till jobbet. Idag har det blåsigt storm hela dagen. Det varit fullt upp idag med och en lång dag. Det var svårt att cykla hem idag när det blåste så mycket. Det kände som man skulle blåsa i vägen med cykel hehe. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen har jag bara kollat på olika klipp. Nu ska jag sova för jag är så trött nu.  


    

Av Malin - 2 oktober 2022 22:45

I torsdags gick upp tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipp en stund. Senare cyklade till jobbet. Det var så kallt på morgonen. Det var fullt upp och en lång dag. Det fanns god fika då. Innan jag åkte hem gjorde jag ärenden. När ja kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det kollade jag på olika klipp. Jag la mig skapligt för jag blev så trött. Bilden är i från när jag är på väg hem. 

 

 

 


I fredags gick ja också tidigt. När jag hade vaknat så gjorde jag mig ordning och så gjorde jag lite frukost. Jag kollade också på lite klipp en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Det var väldigt på morgonen. Fanns lite god fika på rasten då med. Det var ganska lugn dag och jag slutade ganska skapligt. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Blev att göra mat som gick fort. För jag hade sån huvudvärk. Hade även det på jobbet på slutet. Jag tror det var för att jag var så trött och att det var lite ute. Efter jag hade ätit kollade jag på idol och sen la jag mig. Jag såg inte på hela. För jag var så över trött just då. Min sambo hade köpt godis av en som han jobbar med.  

          

I lördags gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag gick upp så fixade jag mig och sen åt jag frukost. Senare gick jag en promenad. Det var så soligt. Jag skulle vara med en kompis. Vi gick först på en loppis. Efter det gick vi på en invigning på en affär som öppnade då. Det är en affär för man kan boka klippning till hundar och agility. Dom bjöd på söta goda macarons kakor. Vi fick även godis i djur affären bredvid. Det är hon som äger den med. Vi kollade även affärer. Vi provade även en iskaffe med pumpa smak på espresso house. Men den var väldigt söt man fick röra om den så gick bättra att dricka den och så kall var den. Det var så soligt ute. Jag kom hem en skaplig tid. När jag kom hem åt jag lite mellis mackor och kollade på lite klipp en stund. Sen blev det att fixa med lite olika saker. Senare fixade jag med kvälls maten och sen kollade vi på film. Efter det blev det att kolla på tv en stund. I  lördags blev det även 1 oktober. Vad fort det går. September bara försvann.Jag la mig rätt skaplig tid. För jag var lite trött och sen skulle jag upp tidigt.   

                           


I söndags idag Så gick jag upp tidigt och fixade mig. Sen gick jag ner med tvätten. Medans jag väntade på att den skulle bli klar så åt jag frukost och kollade på olika klipp. Det var regnigt idag och dimmigt. Jag fixade lite med olika saker här hemma också. Senare blev jag hämtad för att vi skulle på barn kalas. Min sambo var redan där. För han hade jobbat. Dom bjöd på massa gott fika. Sen åkte vi och handlade. När vi kom hem blev det att ta det lugnt en stund och sen fixade jag med kvälls maten och kollade på klipp. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det kollade jag på tv en stund. Nu kollar jag på olika klipp men jag ska sova snart. För jag börjar bli så trött.            

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards