prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2013

Av Malin - 30 november 2013 20:59

Idag har jag och mamma varit på julmarknad i Svärmors stad. Det var så mysigt där och kall ute. Mycket folk var det också. Alpacka djur var där också. Pappa gillar dom. Så han vart lite avis att vi såg dom. Dom här sakerna köpte jag där. Så jag vart nöjd. Efter det handlade vi och åkte till moster. Vi skulle hämta saker där. Sen åkte vi hem och fikade som vi hade köpt på marknaden. Idag har jag träffat två stycken som jag känner också. Så vi har haft en mor och dotter dag idag. På kvällen kom älsklingen hem och då åkte jag också hem. Jag har längta efter han så mycket. Truls smet ut hemma hos mamma och pappa. Men efter det hade gått några timmar ville han komma in som tur var. Han var så duktig. Jag trodde nästan han inte skulle komma in idag.  När han kom hem la han sig under nattbordet. Skönt att komma hem säger Truls. Sen fick jag en blinkade boll av älsklingen. Han hade fått från där han var. Han fick massa coola saker där i från.

               


Av Malin - 29 november 2013 20:55

Idag har jag mest tagit det lugnt. Jag har fått munsår nu också. Men jag mår lite bättre idag. Vi åkte en kvälls tur idag. För jag var tvungen att kolla på posten och sen hade vi lite ärenden. Sen köpte vi glass. Den här glassen har jag aldrig provat. Den var god men den var liten så det är synd. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.

 

Av Malin - 28 november 2013 21:24

Idag åkte jag till doktorn. Det första jag gör är att blöda näsblod inne på deras toa. Jag skulle bar snyta mig så kom det bara. Det kom jätte mycket. Det vart blod över allt på toan också. Så då fick dom städa. Så en sköterska kom och hjälpte mig. Jag fick ligga i säng. Sen fick jag en sak i näsan så det skulle sluta droppa. Jag fick några stycken hem också. Sen åkte vi till apotek och hämtade medicin. Jag fick host medicin,salva för att soppa blod i näsa, Alvedon och saker man har i näsan. Jag blödde i näsan förut igen. Jag har haft lite ont magen och snurrig också. Jag fick har den i näsa rätt länge. Så jag fick gå med den till apoteket. Det var lite pinsamt. Så nu bjuder jag på bild på mig när jag har den i näsan. Jag hade inge smink på mig.Jag orkade inte göra det. Pappa och jag köpte mat på McDonalds vi åt i bilen. Vi vart så hungriga. Mamma jobbade. Det var tur att pappa var med när jag blödde så mycket. Stackars pappa blev så orolig. Men dom som jobba där var snälla och frågade hur jag mådde så. Så jag har haft en far och dotter dag idag.

 

Av Malin - 27 november 2013 21:34

I dag fick jag var med dom minsta barnen och jag blir så glad jag får hjälpa till där ibland. Jag visste inte att jag skulle vara där så jag hade gjort matsäck. Så jag åt den på min rast. Jag blödde mycket näsblod idag. Jag tål nog inte vanlig nässpray för brukar göra det när använder nässpray för mycket. Så nu får det bli saltspray. I morgon för jag vara hemma igen. Är fortfarande jätte sjuk. Jag är så hes så jag knappt kan prata. jag har en envis virus i mig.     

Av Malin - 26 november 2013 21:12

Idag har det varit rätt så lugn dag på jobbet. Vi har pysslat mycket idag. Det var jätte kallt idag. Mycket frost och is ute. Men inge snö. När jag hade slutat åkte jag buss hem. För jag skulle kolla poste och lite annat. Sen kom mamma och hämta mig. Så här låg Truls som en liten boll för en stund sen. Han såg ut som han njöt. Min sötaste bebis. Så han kan njuta ibland. Fast han inte gillar pyret och Lucy så mycket. Dom vill bara busa med han.

 

Av Malin - 25 november 2013 20:37

Idag hade jag min pysselgrupp. Vi gjorde tomtar. Idag fick en glass efter lunchen också. När jag hade slutat tog jag bussen hem till mig. För jag skulle hämta saker där och där mötte jag älsklingen. Han skulle hämta saker han med. Robert och en till var där med. Det var kul att träffa han. Jag saknar min älskling redan. Hoppas veckan går fort. Sen kom mamma och hämtade mig där. Jag är fortfarande förkyld och min hosta har kommit tillbaka den försvann förut. Hoppas jag blir frisk snart. Det är så jobbigt vara förkyld. För stund sen fikade vi. Den här tårtan var super god och fin.

 

Av Malin - 24 november 2013 20:26

Idag var jag på julmarknad nära där mina föräldrar bor. Det så mysigt att gå julmarknader. Man får så mycket julkänsla då. Vi fikade där också. Min moster tog hand om chokladhjulet. Mamma vann andra priset. Det var jätte kallt idag. Pappa kom på att jag kan vara här en vecka till så slipper jag vara själv hemma. Jag ska jobba imorgon. Moster hämtar mig på morgonen. Mamma hämtar mig när jag har slutat jobbet. Så det var ju bra. För Danne kommer hem på söndag eller nästa måndag. Så idag kunde vi inte vara med varandra på våran dag. Idag är det en vecka och två dar tills jag fyller. Det går så fort och jag längtar. Idag är en månad kvar till jul och jag längtar till det också.

 

Av Malin - 24 november 2013 09:38

 

                          Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 2 år och 2 månader.<33

Älskling du är min underbara ögonsten. Jag vill alltid vara nära dig. Jag trivs att bo här med dig. Jag är så glad att du låter mig ha massa rosa saker som jag tycker så mycket om. Du bäst älskling. Jag älskar dig för den du är och du älskar mig som jag är också. Tussentals med pussar till dig hjärta från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards