prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Malin - 23 november 2013 21:24

 Idag åkte vi till E-tuna. För vi skulle köpa tv idag. Vi gick i lite affärer först. Jag hittade lite fint och sen köpte jag dom här underbara Body parfymen och body lotion på loppis. Jag fick påsen med också. Sen fick jag där här katalogen också. Sen hittade jag en jätte fin tv som har allt man tänka sig villa ha. Haha pappa är avis att jag har bättre tv än han nu. Jag är så nöjd med allt jag har köpt. Sen åkte vi hem lite snabbt och åt lite lunch. Efter det åkte vi hem till mig och fixade tv. Mamma hjälpte mig med den. För jag kunde inte det där själv. Mamma är bra på sånt. Jag har haft en bra dag och nu blir det en lugn lördags kväll.

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards