prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2015

Av Malin - 30 september 2015 22:02

I morse fick man lite sovmorgon. Söta Truls I morse. Tog fina bilder på morgonen. För jag var så tidig på jobbet. Idag på jobbet var det plannerings dag. Så inga barn var där idag. Vi åt frukost första alla. Med massa olika goda saker att välja på. Har även städat lite. Torkat fönster och hyllor. Sen har man bakat fyra stycken äppelpaj till i morgon. Vi blev bjuden på lunch av chefen. Tack så mycket. Vi träffade även en som vi ääner där också. Vi skulle även fick man jag skulle hem då. Så jag fick ta hem min. Tack så mycket det var gott. Efter kvällsmaten kom mamma hitt. Hon lämnade en fleecejacka som har varit mormors. Sen åkte vi och prata med affärern som jag köpte min mobil förut. Så jag kommer få en ny. För jag har så bra försäkring och den var forfarande ny. Jag behöver bara lägga till lite med pengar. Så jag får  vänta i 2 veckor innan den kommer. Så jag har köpt ett sim kort som passar min gamla iphone 4 S. Som jag får ha så länge medans jag väntar. Så man kan ringa kan även surfa lite i alla fall. Jag kollade lite på mina andra so jag har kvar och dom behövdes laddas. Dom ser så små ut nu när man är van med större nu hehe. Handlade lite mjölk och frimärken också. Även dom här söta ponnysarna. Jag köpte en drickyogurt. För jag var lite hungrig. För åt så mycket mat förut. Vart så fullt upp. Tog för en stund sen en skön dusch och tog fram kläder tills i morgon.   

                 

Av Malin - 29 september 2015 18:19

I morse var man så trött. Det var rikigt kallt i morse. Det vart kallar och kallare på morgonen. Jag drack te med honung i innan jag skulle till jobbet. För jag var så hes och det hjälpte. Jag tog lite host medicin. När man kom till jobbet åt man frukost som vanligt. Senare pysslade några och sen gick vi ut. Jag slängde skräp med några. För jag var inte där i fredags och det var så fullt. Sen blev det rast och sen lunch. Efter det gick några ut och vi gick till skogen vid vattnet. Vi plockade nypon. Vi pysslade lite ute med löv. Senare gick jag hem. Haha söta Truls hittar alltid olika ställen att sova på. För en stund sen åt man varma mackor var så hungrig.  

             

Av Malin - 28 september 2015 20:23

I morse efter man hade fixat sig så spelade man i en video. Min nionde Glossybox blev det. Hoppas ni gillar att se på den. Sen var jag tvungen att skydda ig till bussen. Jag köpt månads kort också. Man ser hur mycket hösten har kommit fram och det ser så mysigt ut. För snart kommer vinter när som helst. Så nu är man redo för vintern. Jag tog fram vinter skorna i går också. Jag tog med mig dom som jag brukar ha på jobbet. När man kom till jobbet blev det frukost. Sen ble det lite pyssel för några och efter gick vi ut. På rasten fick man dom här god sakerna. Tack så mycket för den som bjöd. Senare blev det mellis och sen gick dom ut. Jag fixade lite och sen åkte jag hem. När jag kom hem rensade jag lite med kläderna. Min hals virus är kvar. Blir snart galen på det. 

          Killar och tjejer kan vara prinsessor och tvärtom med hår eller utan. Såg för en stund sen på barncancergalan. Jag hatar cancer. Fuck cancer säger jag.   


Av Malin - 27 september 2015 21:20

I morse passade vi på sova ut lite. Märkte jag var hes och slemmig på morgonen. Kunde knapp andas och jag har en ret host också. Det kommer och går med det. Jag något virus just där som inte vill bort. Efter man hade vaknat tog man en dusch. Det blev en sen frukost/lunch idag. Sen efter det tog jag fram kläder tills i morgon. Det gick ganska fort konstigt nog. Sen har man fixat med korgarna. Man har även fixat lite med annat också och rensat ut lite i plånboken. Annars har det varit lugnt. Till maten idag blev det pasta,kyckling och sötsursås. Det var gott. Söta Tuls delade plast med datorn i mitt knä för en stund sen.  

   

Av Malin - 26 september 2015 22:04

I morse gick vi upp skapligt. För Danne skulle jobba på stan och fota. Först åt vi frukost och fixade oss. Danne gick lite förre. Han var tvungen att skydda sig. Madde frågade om jag ville åka med henne men jag kunde inte för jag skulle kolla på en sak. Jag skulle kolla på en väst hos en tjej. Så den köpte jag. Jag möte Danne på stan efter. Vi kollade på folk som sjöng,barn modevsning och en trollkarl. Massa annat på stan också. Vi åt lunch på stan. För vi visste det skulle bli en lång dag idag. Efter det när han var klar så blev vi hämtade av en kompis. Först åkte vi till tuna park för våran kompis skulle hämta en sak där. Sen åkte vi till Parken zoo. För det var gratis att gå in och fri åk. Det var bara idag. För det är sista dagen idag. Dom öppnar nästa sommar igen. Det var rea på sakerna också. Jag hittade lite och Danne köpte kaffe. Vi hade tur med vädret.Men när vi skulle gå till bilen började det hagla. Första gången i år. Vi handla lite nytt gott också. Hittade även brevpapper. Det är int lätt att hitta längre. Så jag köpte tre medans det var billigt. Blev annat fint också. Vi säger tack så mycket till våran kompis mamma att vi fick åka med er dit. Det var mysigt och trevligt. Haha Truls är bara för gullig. Han la sig i den toma påse utan jag märkte det först. Han smakade lite på min mat också hehe. Här kommer det några bilder från idag. Går inte att ladda allt. Var hes i går kväll och i morse. Nu är det bättre igen. Jag fått en blåsa i munnen nu också. För en stund sen åt man lite gott fram för tv.  

                                         




Av Malin - 25 september 2015 21:20

Glömde säga att jag drack kaffe i går kväll. I morse gick vi upp klockan 8 och åt frukost. Jag var så hes då men det gick över efter jag hade ätit frukost. Sen fixade vi oss. Jag fick en fin läppglans av Joline. För jag glömde att ta med det. Tack så mycket. Jag fick den för hon sa den passade så bra på mig. Vi åkte i olika bilar. Jag och Danne åkte med pappa. Vi åkte till kyrkan där mormor skulle ha sin begravningen. Efter det blev det smörsgåstårta och sen fick vi fika. Köpte även den här sjalen av tjej som var där. Hon älskar också ugglor som jag och det var ju bra. Det var riktigt jobbigt men allt gick bra. Det andra gången man går på sånt också. Vi fick ha på sig vad vi ville också. Vi hade sol men lite blåsigt. När vi kom hem blev det lite kaffe. För jag tog ingen förut. Till kvälls mat åt vi grillat och åkte vi hem. Joline och pontus körde oss. Det var mycket att bära upp. När man kom hem vara det bara att packa upp allt. Jag fick sakerna som jag köpte av moster från Oriflamer. Sen fick jag kläder som mormor har haft och dom mesta var helt nya. Fick även två blusar av mamma som var för lite för henne. Tack så mycket. Fick även lite filmer av pappa som han inte ville ha. Den ena var på bilden. Tack så mycket. Jag glömde attjag inte hade bäddat nytt i sängen. Så det vara att gå göra det och sen tog man en dusch. Jag smörjde mig också. Jag var så torr. Fick även lite gott som blev över från begravningen. Lite av det fick jag av mamma. I går fick vi korgarna till tv bänken. Så det blir att fixa det i morgon. Jag gjorde vaniljsåsen hemma. Det blev lite gott till idol. Nu är man helt slut. Blir nog att sova efter idol tror jag.   

                                 


Av Malin - 24 september 2015 20:12

I morse var man rätt så trött. Tog lite bilder på morgonen. När man kom till jobbet så blev det frukost som vanligt. Efter det pysslade vi. senare gick vi till skogen och plockade svamp. Efter maten så hade vi sång samling och sen gick några hem. Det regnade jätte mycket förut. Men när jag slutade så slutade det regna. När jag kom hem så packade jag. Senare kom mamma och hämtade oss. Vi ska sova över här. Pontus och Joline kom också. Vi åt hamburgare med pommes. Vi tvättar lite säng kläder och lite annat. Vi gav harrarna morötter också. Bli nog att gå sova snart. Jag är så trött. Jag har haft ont i halsen idag. Jag har haft ont i halsen visa dagar. Hoppas det inte blir något mer.  

Av Malin - 24 september 2015 06:00

                                   I dag har jag och min guldklipp Daniel varit förlovade i 4 hela år.<33  


Det är helt galet att vi har varit förlovade så länge. Det känns som det var nyss vi gjorde det. Ringarna sitter så fint på våra fingrar fortfarande och det kommer dom att göra länge till. Min sitter typ fast. Minne när vi valde ut dom fina ringarna och jag är så glad att vi gjorde det också. Vi gjorde det rätt tidigt också. Jag älskar dig mest av allt på denna jord. Tusen pussar till dig min fina guldklipp från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards