prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2015

Av Malin - 8 september 2015 21:38

I morse var man så trött. Det börjar bli mörkt när man vaknar. Så det nog därför jag börjar bli så trött på morgonen. Det var lite kallt och blåsigt idag. Men det har varit sol i alla fall. Blev lite varare senare på dagen. Truls satt så fint i morse också. När man kom till jobbet åt man frukost och sen gick vi ut. Efter det hade jag möte med min chef och det gick jätte bra. Efter lunch gick några ut och sen gick jag åkte jag hem. I går och dag kom det två styckna folk som köpte mina speglar. Så det ju bra. Men det gick lite sönder när jag skulle få ner den men dom ville ha de ändå då som tur var. Jag sålde dom biligt också. Det blev pannkaka,sylt och grädde. Kvälls mys med min fina bebis och åt lite kvälls macka. Det blev varm choklad med grädde också.  

             

Av Malin - 7 september 2015 22:05

Nu är det verkligen höst kallt. Tog fram höst skorna i går och jag hade på mig idag första gången i år. Mössa och vantar åker nog fram i morgon också. Tänkte ha de idag men vart inte så. Skorna behövs putsas lite bara och jag har det hemma. När man kom till jobbet blev det frukost och senare gick vi ut. Vi åt mellis inne idag och sen åkte. Här är lite höst bilder.  

              

                            Nu har hänt som inte får hända min mormor dog i cancer i morse. vila i frid.

Av Malin - 6 september 2015 22:06

I morse tog vi sovmorgon igen. Efter man hade ätit frukost/lunch så tog man en dusch. Efter det tog man fram kläder tills i morgon. Sen har jag städat och fixat så allt ligger bra på sina platser. Jag måste fixa mer här hemma. Så man blir helt nöjd sen. Jag även skrivit lite saker som jag ska på ett möte. Så jag känner att jag har varit duktig idag. Annars har det varit rätt lugnt. Det har varit regn hela helgen. Olika ställen har haft översvämning också. Tur att det inte blivit här. Nyss hade jag lite ont i halsen och det hade jag i går kväll också. Hoppas det inte blir värre med det. Hoppas jag kan sova i natt när jag sov så länge idag. Jag får väl skylla mig själv haha. Synd att helgen inte längre. Skulle verkligen behöva det.   

  

Av Malin - 5 september 2015 20:47

I dag blev det fullt upp. Först passade vi på ta sovmorgon. Efter det fixade vi oss och åt frukost. Sen skulle vi gå ner till stan. Men jag tycke det var kallt så jag hämtade min jacka. Vi såg svt bilen och det var coolt. Vi gick till en second hand. Där hittade jag hello kitty duk och porslin. Men det gick söder såg i påsen men vet inte hur det gick sönder. Vi köpte kaffe latte att ta med oss och började regna. Pappa hämtade oss. Vi köpte kaffe latte till pappa också. För vi skulle hälsa på mormor i Eskilstuna. Efter gick vi till en affär. Jag letade efter en grej där men det var slut. Så jag hittade två andra grejor. Efter hanlade vi lite och sen körde pappa hem oss. Tack så mycket pappa att du kunde köra oss. Efter maten tittade man på film. Sen blev det lördags mys framför tv.  

                     


Av Malin - 4 september 2015 21:19

I går fick dom prova brand slagen också. Jag somnade även i soffan i går igen när jag kom hem. I morse fick man lite sovmorgon. Efter jag hade fixat mig blev det god frukost. Sen när jag kom till jobbet slängde jag skräp. Sol och molln har det varit idag. Det var dimma ut i morse. Efter lunch var vi inne. Jag åt mellis med dom små idag. Efter det gick vi ut. Jag hade sen dag idag. När jag kom hem var nästa maten klar och det var skönt. Jag fick den här drickan av Danne också. Tack så mycket. Fick smaka av hans chips också. Jag orkade inteåka ner och köpa till mig. Efter maten tog man en dusch. Jippi helg. Trevlig helg nu alla.  

   

Av Malin - 3 september 2015 20:41

I morse var man så trött. Det var mullet på morgonen. När man kom till jobbet åt man frukost och senare gick vi ut. Då kom solen också fram. På rasten blev det goda kaffet igen. Till lunch blev det pannkaka och soppa. Sen gick några ut. Sen slutade jag för det är en tidig dag igen. Efter kvälls maten blev det att tvätta massa tvätt. Blir så sur att det var en som hade över tid på min tid. Hon sa att hon glömde men ändå. För en stund sen åt man lite kvälls mellis. Skönt snart med lite helgen men den går bara för snabbt den med. Jag fick dom här fina örhängarna av Danne också. Han sa att det var dom sista. Jag tror jag har dom redan men det gör inget i såna fall. Tack så mycket hjärtat.   

   

Av Malin - 2 september 2015 21:14

I morse var det inge kul att vakna upp. Man vaknade av att det regnade jätte mycket och blåste mycket. Så jag tog bussen idag. För det svårt att cykla när det blåster så mycket. När man kom fram åt vi frukost och senare gick vi till skogen fast det regnade. Vi gick under en stor gran och åt våran matsäck. Sen blev det fika på rasten som någon bjöd på. Tack så mycket. Jag fick även smaka cappuccino kaffe som en hade med sig. Jag fick ta det när jag ville. Det var snällt. Det tackar jag så mycket för. För den var godare en vanlig kaffe. Hösten är verkligen här löven har redan börjat ramla av. Jag slutatde tidigt idag. Jag somnade lite i sova en stund när jag kom hem. Jag var så himla trött. Efter kvälls maten blev det en dusch. Glömde säga att igår var jag på ett möte och det gick super bra. Ja fick bra tips och så. Så det tackar så mycket för. Åt nyss lite kvälls macka och titta på idol. Snart blir det att titta på  paradise hotel. 

         

Av Malin - 1 september 2015 18:57

I morse efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen gjorde jag en video. Min åttonde Glossybox. Bilden på mig tog jag i morse också. När jag skulle gå ner till cykel såg jag att det regnade. Så jag fick gå upp igen och ta på mig regnkläderna. När man kom fram åt vi frukost och senare gick vi ut. Efter lunch var det sång samling och sen gick några ut. Jag slutatde tidigt idag. Det regnade när jag skulle hem också. Så jag skydda mig hem. Det regnat hela dagen. Fy usch för det. Här kommer video hoppas ni komer gilla den och bilden.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards