prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2016

Av Malin - 31 augusti 2016 22:31

I morse var det lite mullet ute men det blev varmt senare på dagen. Jobb dagen har varit bra idag. Efter jag hade slutat handlade jag lite och sen cyklade jag hem. När jag kom hem tog jag det lugnt en stund och sen tog jag en dusch. Efter det fixade jag mig. När jag var klar cyklade jag till stan och möte jag mina jobba kompis där. Vi åt på harrys. För vi skulle säga hej då till jobba kompis som ska börja på ett annat jobb. Sen var det musikquiz som vi var med på. Så jag kom hem för en stund sen. Fick cykla när det var mörkt och jag skyddade mig hem. TTack så mycket alla för en trelig kväll. Nu blir det att sova gott i sängen.  

   


Av Malin - 31 augusti 2016 22:31

I morse var det lite mullet ute men det blev varmt senare på dagen. Jobb dagen har varit bra idag. Efter jag hade slutat handlade jag lite och sen cyklade jag hem. När jag kom hem tog jag det lugnt en stund och sen tog jag en dusch. Efter det fixade jag mig. När jag var klar cyklade jag till stan och möte jag mina jobba kompis där. Vi åt på harrys. För vi skulle säga hej då till jobba kompis som ska börja på ett annat jobb. Sen var det musikquiz som vi var med på. Så jag kom hem för en stund sen. Fick cykla när det var mörkt och jag skyddade mig hem. TTack så mycket alla för en trelig kväll. Nu blir det att sova gott i sängen.  

   


Av Malin - 30 augusti 2016 21:53

I morse var lite kallt när jag skulle cykla till jobbet. Men det blev varmare senare på dagen. Så jag har haft en bra jobb dag idag. Efter jag hade åkte jag hem och tog det lunt en stund. Sen blev laga kvälls maten och sen har man bara tagit det lugt resten av kvällen. För stund sen åt man lite kvälls mellis. Hehe Truls var så gullig i går kväll när vi skulle gå lägga oss. Han ville sova på husses byxor en stund. Dom var gosiga tycke han.  

   

Av Malin - 29 augusti 2016 22:18

I morse var det inge roligt väder att vakna i. Det regnade jätte mycket när jag skulle cykla till jobbet idag. Men det slutade regna senare som tur var. På jobbet har det gått bra och efter jag slutat åkte jag direkt hem. När man kom hem tog man det lugnt en stund och sen blev det att laga kvälls maten. Efter det blev det kolla på film och äta lite gott. Det ska bli bättre väder i morgon. Vi får hoppas på det. Gillar mer solen.  

 

Av Malin - 28 augusti 2016 20:45

I morse tog vi sovmorgon efter man hade vaknat tog man en skön dusch. Efter det blev det en god frukost. Sen kom mamma och moster hit. Dom lämna lite saker här. Det ena va att vi fick moster förra skrivare för hon har en ny nu. Vi hade en förut men den är trasig som vi hade förut. Sen har vi bara tagit lugnt idag. Det blev tacos till kvälls maten idag mums. Efter det tog man fram kläder till i morgon också. Här bilder på transportvagnen som är till djur som jag köpte igår till Truls. Jag har velat ha en sån ett ta nu. Som ni kan se gillar han att sova i den också. Han sin bästa leksak där i och sin filt. Jag har även tagit lite katt spray på den också. Man kan även vika ner den så den inte tar så mycket med plats. Den jätte bra att ha när man ska i väg till föräldrarna eller något annat. Eller när man vill ta en promenad med han. Det finns dragkedja och sele som man kan ha på. Sen kan man gå ut med Pyret och andra hundar som vi brukar vara hundvakt till. Så den kommer bli mycket använd. Den var i min färg ockå och det är ju bra. Vissa bilder på han är från igår och idag. Jag som skulle ha tagit det lugnt denna helg blev bara en lugn dag idag. Men det känns som min förkylning har lugnt ner sig lite. Så det bra.  

                       

Av Malin - 27 augusti 2016 22:35

I går var det fullt upp. Först på morgonen åt jag frukost hemma började senare i går. På jobbet har det varit en lugn dag men hade en sen dag igår. Fick även träffa levade kräfter för första gången som chefen hade med sig. Så det var kul att kolla på. Efter jag hade slutat var vi på stan en stund med komisar och sen gick vi hem åt kvälls mat. Senare fixade vi oss och gick ner till Harrys och där träffade vi kompisar. Vi åt god efterrätt och en cider fick det bli denna gång. Sen var vi där för Mange Schmid skulle komma dit. När vi skulle gå hem möte vi en igelkott som var mitt i vägen. Så vi gick efter den tills den gick till en buske istället för där är den tryggar i alla fall. Vi kom hem sent. så vi gick la oss efter det. För jag var super trött. Vi fick vänta länge innan Mange kom också.  


Idag började vi med att ta sovmorgon och kom det kompisar hit. För dom skulle lämna en sak som jag köpt av dom. Det är till Truls. Kanske kan vissa den i morgon. Så det var snällt dom körde hit den. Efter det körde dom ner mig så jag kunde hämta ut pengar till dom och så klart låg mitt kort i en plånbok som jag hade i går. Så vi fick åka hämta den. Sen körde dom hem igen. Tack så mycket för allt. När man kom hem blev det sen frukost. Efter det fixade vi oss och sen blev vi hämtat av mina föräldrar. För vi var bjuda hemma hos Danne syster på grill/kräftfest. Så vi var och köpte lite kött och dricka innan vi åkte. Sen var jag på apoteket innan också. När vi kom dit fick vi massa god mat och fika. Men vi var inte där så länge då mina föräldra hade hunde hemma. Plus att jag bhöver ta det lite lugnt så jag bli friks någon gång. Tack så att vi fick komma. Innan vi åkte hem köpte vi stor lös godis. För det var så länge sen och jag hade två cider kvar från idag. Så jag tog en till godiset. Vi kollar på film på det också. Ni får ha en trevlig helgen. Fast den är snart slut. Här bilder från idag coh igår.  

                   


 

Av Malin - 25 augusti 2016 21:02

I morse när man vaknade märkte man att man hade fortfarande ont i halsen och är förkyld. Men hade inge feber i morse. På jobbet har det varit bra men vädret har varit lite konstigt. Det har varit regn och sol också. Idag blev det att drick te på rasten istället för kaffe denna dag. Jag slutade tidigt idag så när jag kom hem var man helt slut jag tog lite alvedon och lite te med honug i. Drack massa vatten också och sen gick jag och vilade lite stund. det kändes skönt. Man har lite ont i kroppen. Hoppas man mår bättre i morgon. För stund drack man mer te med honug i. Ska gå lägga mig när som helst tänkte jag.  

       

Av Malin - 24 augusti 2016 21:17

I morse var jag inte så farligt trött konstigt nog hehe. Truls var lite ledsen när man skulle gå hehe sötnosen då. På jobbet har det varit en bra dag. Vi har varit ute nästan hela dagen i solen. Idag hade jag på mig kjol och det var skönt. Fick jobba längre idag. Sen efter jag hade slutat gick jag och handlade lite innan jag åkte hem. När man kom hem åt man kvälls mat och sen tog man en dusch. Senare blev det kvälls mys framför tv med lite kvälls mellis. Nu på kvällen känner jag mig lite förkyld och lite ont i halsen. Hoppas man inte börjar bli sjuk. Man hade lite ont i halsen förra veckan också men det gick snabbt över. Jag dricker mycket vatten just nu hoppas det ska hjälpa lite i alla fall. Jag ska gå sova nu hoppas det bättre i morgon. Är så trött nu. Vet inte varför mina bilder blev små men det får bli så denna gång. Det vart så en gång förut också. 

                      

                                           

    


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards