prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Malin - 11 augusti 2016 21:42

I var man lite trött men sov ändå rätt bra i natt. Efter man hade vaknat fixade man sig och sen åt man lite frukost. Efter det spelade jag in en video laddade jag upp om Malma marken i malköping haul 2016 också. Hoppas ni gillar att se på den. Bilden är tagen också idag med surfplattan. Den andra bilden förstår ni om ni tittar på video varför jag vissar den nu.  Sen tog man bussen idag till jobbet. Det har varit soligt idag och det varit en bra dag idag på jobbet. Efter slutat möte jag Danne och mamma på stan. För vi skulle handla dricka och lite annat till helgen. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och fixade lite med loppisen. Efter det åt man pannkaka hemma hos dom innan man åkte hem. Nu är det bara en lugn kvälls framför tv innan man ska sova. 

     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards