prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Malin - 17 augusti 2016 22:23

I går och dag tog jag Danne bort våra dreamhack band.Vi har haft dom på länge så man har inte fått någon sol där hehe. Men vi har sparat dom i alla fall. Vi tog bort dom också för det blir så mycket smuts med dom också. Idag har det varit en bra dag på jobbet. Men det har varit regn och blåsigt ute idag. Innan jag cyklade hem så handlade jag lite. När jag skulle cykla hem kom regnet. Till till kvälls maten drack man lite vattenmelon dryck som vi hade hemma. Senare i kväll unna man sig lite extra gott. Har även kolla på en serie. Nu blir det snart att gå sova lite.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards