prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 15 november 2023

Comic con öppnade på fredagen

Av Malin - 15 november 2023 20:10

Nu var det länge sen jag bloggade. Det varit fullt upp dom här dagarna. 31 oktober så jobbade jag först och sen hämtade mamma mig på jobbet. Hon hämtade Truls för hon skulle vara katt vakt. Sen blev vi hämtade av våran kompis mamma. Vi skulle till Stockholm.  Vi skulle jobba på Comic con. Så vi åkte tidigare för att fixa med allt. Så vi bodde på hotell. Comic con öppnade på fredagen. Man fick kom in där och fixa ordning på onsdagen. Förut var den på kista nu var i Älvsjö mässan. Sen åt vi massa gott och träffad även massa olika kändisar där. Vi kom med i Lets feast Youtube video också. Dom fick lite grejor av oss. Den veckan bara massa regn väder. Sen sent på den söndag åkte jag hem för jag skulle jobba. Vi hann plocka i hop allt och sen äta mat. När jag kom hem la jag mig. Dom andra stannade en dag extra för att fixa klart allt. Mamma hade nyckel så kunde lämna Truls här hemma.  Här kommer det många bilder från comic con med det är inte alla. Nu är ju redan november också. 

                                                                                                             

   

                   

 

             

Såg det i måndags tror jag att det var. Vi kom med deras video. Tack för vi fick vara med på  eran kanal. Kul att se dom blev så glada.   


Måndagen den 6 november så blev bara att jobba. Tisdags så hämtade mamma mig. Vi åkte först kollade på mammas lägenhet som hon har flytt i där. Efter det tände jag lite ljus. För kunde inte göra det förut när man skulle göra det. Sen var vi på mammas hus en sista gång. Känns så konstigt. Efter det åkte vi till Ikea. Vi började med att äta buffé. Innan vi åkte hem så fikade  vi också.  Vi köpte året första glögg också- Sen dom andra dagarna jobbade jag. På lördagen var jag och mamma med varandra. Vi kollade på olika loppisar och sen var vi lite snabbt på hedlandet. Söndagen blev det bara att tvätta och fixat med olika saker.  

       

 
Tände ett ljus för pappa förra tisdagen och även för dom andra som inte lever längre med oss längre. Jag kunde inte göra det den helgen man skulle göra det.   

   

Grattis bästa pappa hoppas du har bra dag där upp i himlen. Jag önskar jag kunde se hur du har det där uppe. Jag saknar dig så enormt mycket. Det är andra gången utan dig på fars dag nu.   


      


Den här måndagen vart jobb som vanligt. Tisdags jobbade jag några timmar och sen åkte jag hem. Jag fixade lite kaffe och fixade med olika saker. Sen hämtade mamma mig. Vi köpte lite fika för vi var lite tidiga dit vi skulle till sen. Jag skulle till läkaren. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Det kom massa snö också. Idag onsdag så var snö och minus grader så jag tog bussen idag till jobbet. När jag kom hem fixade jag med maten och sen fick det bli en dusch. Nu kollar jag olika klipp innan jag ska sova om en stund.  

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards