prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Malin - 12 september 2015 21:24

I morse fick vi gå upp tidigt och fixade oss. Vi åt frukost också. Tog tre selfisar innan vi åkte haha. Sen kom våran kompis föräldrar och släkt. Dom hämtade oss. För vi skulle till film/spel mässa. Vi skulle ha åkte med pappa men han mådde inge bra. Det var lite svårt att hitta. Men tills slut hittade vi och vi fick stå i en lång kö. Det var lite små kallt ute. Vi fick en stämbel. Jag tog massa bilder på olika gubbar och saker. Rosa star wars gubben var ju så fin.  Men det går inte att ladda upp allt. Så jag tog några stycken. Vi åt helg buffe. Vi tog kaffe också. Köpte en selfie med John Rhys Davies. Riktigt coolt var det. Jag träffade även en vän från min bildagbok för första gången också. Så det var kul men blev lite blygg. Jag tror han var det också. Hans halv syster har jag också träffat en gång. Men det var hemma hos henne. Det ju kul. Jag är också vän med henne på bildagboken. Vi var där länge. Vi somnade alla tre i bilen haha. Vi handla lite innan vi skulle hem. Tack så mycket att vi kunde åka med er i stället. Vi var hem och lämnade sakerna. Sen gick vi hem till Ronny och svärfar. Jag hittade en rosa bandet grej på vägen också. Vi fick smaka på kålpudding för första gången. Det var gott. Tack så mycket. Söta dino var där också. Vi var där en stund och sen gick vi hem. Vi åt varma mackor när vi kom hem och lite annat. För vi skulle prov smaka som våran kompis brukar göra. Det blir nog en video det jag har köpt om ni vill se det. Kommentrar gärna det. Satt jag vet.  Så det har varit fullt upp hela dagen. Vi kommer sova super gott i natt. Vi har gått mycket idag också.


                                         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards