prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2022

Solen brukar komma fram senare

Av Malin - 23 oktober 2022 09:52

I tisdags gick jag upp tidigt. Jag fixade mig och så fixade jag lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipp en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Det är så kallt på morgonen också. Solen brukar komma fram senare.  Det fanns kakor på rasten också. Det var fullt upp och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Efter det kollad jag på klipp en stund. Senare cyklade jag till kören. När ja kom hem så kollade jag på klipp en liten stund och sen la ja mig en skaplig tid. För jag var så trött.  

     

                                      18 var det 11 år och 7 månader  med min älskade Daniel.<33

 


I onsdags gick jag också upp tidigt. Jag gjorde mig ordning och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade också på lite klipp. Det var så kallt när jag skulle cykla till jobbet. Det varit fullt upp och en lång dag. Innan jag åkte hem hämtade jag en bild på Petter som jag fick. När jag kom hem blev att fixa kvälls mat och sen blev det att kolla på klipp en stund. Senare efter det tog jag en dusch. Efter det kolla jag bara på olika klipp tills jag skulle sova. Jag la mig inte så sent för jag blev så trött.   

  

   

I torsdags gick jag upp tidigt för att fixa mig. När jag var klar med det så fixade jag frukost och sen kollade jag på lite serie en stund. Kallt på morgonen var det när jag skulle cykla. Det var fullt upp på dagen och en lång dag. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det har jag kollat på klipp tills jag skulle gå och sova. Jag la mig inte så sent. För jag var så trött.  

                         


I fredags så gick jag upp väldigt tidigt. Jag fixade mig och sen kollade jag på klipp en lite stund bara. När jag cyklade var så mörkt efter som jag cyklar tidigare på fredagar. Det var ganska lugn dag. Jag kom hem en skaplig tid, När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och kollade på klipp en stund.   

  

I lördags så i så gick jag upp tidigt. Jag fixade mig och så gjorde jag lite frukost. Sen tog jag en promenad till stan. Jag skulle träffa kompisar där. Vi kollade först på en loppis och sen fick bli lite fika på stan. Efter det kollade vi på olika affärer. Det var även lite marknad ute på torget. Jag gick hem skaplig tid. Det började även små regna. Så å passade bra att gå hem. Detvar inte så kallt ute i lördags konstigt nog. Det varit kallt andra dagar i stället. När jag kom hem blev det att fixa lite med olika saker. Vi köpte även biljetter till Puss och kram showen som Magnus och Henrik är med i. Vi trodde biljetterna var var slut men vi hittade till slut biljetter ändå konstigt nog. Den började senare mot kvällen. Dom var så snälla så vi fick ta bild med dom där inne där dom övade. Innan vi gick dit så fixade vi kvälls mat och sen fixade vi oss. Det var en bra show. Det regnade lite när vi skulle dit och hem. När vi kom hem på kvällen kollade vi på så mycket är bättre som har börjat igår. Sen kollade jag på klipp tills jag skulle sova. Jag bloggar i kväll var jag gjorde idag.  


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards