prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Malin - 18 maj 2015 21:51

I morse var det regnigt ute. Så jag tog bussen till jobbet idag. När man kom fram åt man frukost och senare efter frukost så gick vi ut. På raten drack man ur den söta mugg. Efter lunch så var det rätt så lugnt. Vi fick se från jobbet att den brann på ett stall nära oss. Tur så var det inga hästa där inne. Jag får nog veta mer i morgon. För jag slutade då när det nästan hände. Sen möte jag Danne och en kompis på stan. Vi gick och kollade presenter. Jag köpte dom här nya drickorna och dom var goda. Synd så hade dom inte den andra nya. Men jag vet vart man kan köpa den i alla fall. Så köpte jag den här söta godiset.  

       


Av Malin - 18 maj 2015 06:00

                                                  

      4 år och 3 månader med min sötnos Daniel.<33
 
Mitt liv skulle inte fungera helt och håller utan dig vid min sida. Du vet  att du är mitt allt och att får mitt hjärta att slå som inget annat. Jag kommer alltid att älska dig vad som än händer. Massor med kärlek till dig. Pussar till dig älskling från Malin.

  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards