prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 december 2018

Av Malin - 10 december 2018 22:13

I morse var det inte min tur tid. Jag fixade mig som vanligt. Man öooppnade lite luckor. Sen skulle man gå ner till bussen. Men det kom inge buss. Så man ringde kolla med mamma om hon visste något. Hon trodde bara andra bussar hade ändrat sig men såg att det var dom jag bruka ta också. Såg på en sida att dom la upp det igår. Hade varit bra om dom hade gjort det tidigae. Kom inge notis på app heller. Det brukar det göra. Så det var bara skydda att ta en promenad till jobbet. Kom dit en minut försent. Men det visste dom om. å det va inge kul. Det var frost ute och hade inte så mycket på mig efter som man skulle ha tagit bussen. Man hann inte gå hem i mellan. Fick gå mig varm lite i alla fall. Min underställ ligger på tork också. Men nu har man kollat tiderna. Men annars har det varit bra dag. Jag hade kort dag idag. Jag hämta mina nagelack som jag vann och handlade lite. Snart öppnar dom nog den nya fik stället också. SEn fick man ta en senare  buss hem. Tog en annan buss hem. Vi har fått en y toa ring äntligen och så fixade dom våran kontakt.Så det känns bra. När man kom hem blev det fixa kvälls mat. Man kollade på julkalender också. Senare blev det kolla på musik hjälpen och äta glass. Med tända ljus. Var tvungen att köpa ljus. Mensåg i efter hand att det fanns biliga ljus på ett annat ställe. Då vet man det till nästa gång. För där fick mn fler ljus också. Den bilden i från igår hade man gjort om lite. Truls myste också. Det ska komma nö i natt också. Får vi se om det ligger kvar när man vaknar.  

                                                 

Det inge vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurra. 

Jag blev döpt efter Saltkråkan filmen också. Så det är gulligt.    



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards