prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 25 december 2018

Men ingen av oss vann något

Av Malin - 25 december 2018 20:43

Det har varit fullt upp dom här dagarna. I söndags sov ut lite och sen åt vi frukost och kollade på julkalendern. Man packade sista också. Sen öppnade man dom två sista lockorna. Efter som vi inte skulle vara hemma på julafton. Sen blev vi hämtad av min mamma. Vi gjorde ärenden på stan och sen åkte vi till mina föräldrar. Truls fick följa med också.Vi fikade när vi kom hem till dom. Vi kollade på tv och sen fixade min bror maten. Senare spelade vi bingo. Vi åt massa gott. Men ingen av oss vann något. Sen gick vi och la oss.  

                                         

 

                 

I söndags var det fjärde advent. Hoppas ni har haft en mysig dag i söndags. Det går så galet fort dom här dagarna också.    


I går var det julafton när vi vaknade. Vi gick upp tidigt och åt frukost. Skink mackor blev det. Sen fixade vi allt och sen kom moster. Försökte få lite blider på djuren också.Det var sol och snö också. Kul men snöö för en gång skull när det var jul också. Vi åt jul lunchen och senare fikade vi och delade julklapparna. Efer det åkte vi och lämnade saker hemma hos oss. Men Truls fick vi inte med oss. Han sov på ett bra stället som vi inte hittade han. Så dom skulle lämna han någon annan dag. Sen åkte vi vem till älsklingens släk. Vi fikade där och sen delade dom ut julklapparna. Senare åke vi hem. Älsklings brorsor körde hem oss. Man kollade på julkalender också. Vi kollade på tv när vi kom hem och åt lite gott och sen gick vi la oss. Det var mysigt dom har dagarna. Tack så mycket alla för allt man har fått också. Man var så trött igår därför bloggade man inte i går.  

                                                                                                         

                                                         God jul önskar Truls med familj.<3

   

 


God jul hoppas alla ni har haft en riktig mysig juk nu alla mina vänner. 


Igår har jag och min fästman Daniel varit förlovade i 7 år och 3 månader.<33


Igår så vi firade jul tillsammans för sjunde gången och det är jag så glad att få göra det med min älskling. Jag älskar han så mycker. Puss pch kram till dig älsklingen Daniel från din fästmö Malin. 

God juk och gott nytt år min älskade fäsman Danel. <3


Hoppas ni också har haft en bra jul.<3


Idag sov vi ut lite. Vi åt lite skink mackor. Vi fick ta hem jul mat från igår. Sen tog vi tog lung en stund. Det var lite segt på morgonen. Sen har man städa och fixat. Man köpt lite nytt till köket av min bror. Som man har fixat med hela dagen. Det var kallt här på morgonen men senare blev det bättre. Efter blev det jul mat till kvälls mat. Det passade bra när man har fixat här så bra. Nu håller man på kollar på skilda värdar. Som jag fick av min bror. Man har även smaka av den här rosa dricka som jag fick av älsklingens syster och hennes familj. En sen födelsedags present var det. Jag har smakat det förut. Den är så söt och god. För en stund sen drack man kaffe. Det var min fösta kaffe idag. Så det var gott. Blir att soa om stund. Är rätt trött nu.  

            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards