prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 augusti 2021

Av Malin - 1 augusti 2021 22:30

Det var fullt upp igår. Först gick jag upp rätt tidigt och fixade mig. Jag packade lite och sen blev det äta lite frukost. Efter det kom mina föräldrar och hämtade mig. Vi åkte bil rätt långt så vi köpte lite att äta. Vi skulle till Norrtälje. Efter det firade min kusin som har fyllt år. Vi fick massa gott där. Men det var rikigt dåligt väder. Det regnade massor och åskade gjorde det också. Senare åkte vi till hotellet vi skulle bo på. Efter åkte vi kolla runt stan. Sen blev det äta på hotellet. När vi klar med det drack vi drickar. Efter det var vi bara på våra rum. För vi så trött. Jag la mih rätt tidigt då.  

                          

I morse gick vi upp tidigt och fixade oss. Efter det blev lyx frukost. När vi var klar med det åke vi med en dagskryssning. Jag blev lite smått åksjuk. Innan vi åkte hem blev det att äta något litet, När jagg kom hem blev det att packa upp allt och sen blev det att äta lite. Efter det tog jag en dusch. Nu kollar jag på lite olika klipp. Det redan första augusti också. Idag blir det också att gå sova skapligt. För jag är jätte trött.  

                                     

 

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards