prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 21 juli 2014 21:48

I morse gick vi ner till stan en sväng. Vi tog lite bilder på varndra också. Sen gick vi hem. När vi kom hem började det åska och blixtrade. Det regnade också. Men det slutade sen som tur var. Så vi gick till livat i holken. Jag köpte en päron dricka. Den andra drickan köpte jag när vi var på stan förut. Dom här banden var det som sjöng men jag kommer inte ihåg vad dom hette.  

             

Av Malin - 20 juli 2014 20:27

Igår Kom moster och hämtade oss. Innan vi åkte så slängde jag skräp. Moster körde oss till mina föräldrar. Vi sov över där. Vi tittade på film och så hade jag inte tid att blogga igår. Idag fick vi gå upp tidigt. För min moster skulle hämta oss. För vi skulle hjälpa henne i trädgården. Det var mulet på morgonen och sen blev det jätte varmt. Vi åt lunch och fikade glass också. Vi tog några pauser bara för det var så varmt. Det var skönt när vi var klara. Vi fick pengar för det också. Tack så mycket för det. Vi kollade lite på loppis saker som hon ska sälja. Sen körde hon till mina föräldrar så vi kunde hämta våra saker. Efter körde hon hem oss. Vi tog en dusch direkt nä vi kom hem. Vi var så varm och smutsiga. Så det var så skönt och sen vilade vi en stund. Nu ser vi på en film. Sen blir det nog att sova. Är fortfarande trött.  

 



  

Av Malin - 18 juli 2014 19:40

I morse gick vi också upp tidigt. Mamma hämtade oss så vi kunde stor handla. Det så skönt att det är gjort. Efter kvälls maten tog man en dusch och sen blev det natt kläderna på. Så nu är fredags mys i högsta nivå. Jag ska äta lite godis och dricka äppel dricka. Jag såg nyss på en film och nu blir det nog en till. Det var inte så mycket bra se på tv idag. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina fina läsare.  



      

Av Malin - 18 juli 2014 13:15

 

3 år och 5 månader med min Daniel.<33

 

Helt otroligt snart är det 4 år sen vi vart tillsammans. Dagarna går ju så fort oftast. Truls är som våran lilla bebis. Han är det bästa vi äger och har. Jag älskar er så mycket mina älsklingar. Miljontals pussar och kramar till er mina älsklingar från eran matte/älskling.  

Av Malin - 17 juli 2014 21:25

Igår var vi och hämtde filmer av kompis som vi köpte av. Moster och mamma hämtade oss. Sen kom Dannes kompis hitt. Han fixade daton och lite annant. Sen gick till stan och åt mat. Han tycke om våran stad. Jag hade inte tid att blogga igår. Idag åkte vi tidigt till min faster. För att Danne skulle fota lite saker till min faster. Vi fick äta sallad och fika där. Pyret fick följa med också. Det var trevligt att träffa alla som var där. Det var så länge sen jag träffade dom. På hem vägen åt vi på max. Här har vi Truls som blir alltid glad när vi kommer hem. Fick så bra bild på min platta som jag bloggar på också. För han hjälper med mig med den nu. fast han inte här. Han blev inte helt klar igår. Men han åkte sent hem. Som tur var.<3

Av Malin - 15 juli 2014 21:09

Efter vi hade vaknat så gick vi ner till stan. Det fick bli att äta frukost på stan idag. Sen hitta jag lite fint på rean idag. Tack vare Dannes moster Lena som tipsa om det. Tack så mycket för det haha. Sen mötte vi mina föräldrar där också. Dom skulle handla lite och sen körde dom hem oss. Vädret har varit skumt idag. Lite små regn och sol. Det så himla kvavt. Det känns hela tiden att det ska bli åska. Men det värkar inte villa komma. Det skulle ju behövas men jag gillar den inte. När vi kom hem så har vi fixat här hemma. För Dannes kompis ska komma hitt och fixa min dator. Så då blir den nog bättre när han har varit här. Nu blir det att göra rent katt lådan.

 

Av Malin - 14 juli 2014 22:43

I morse var vi på stan lite snabbt och gjorde lite ärenden. Idag kom min kusin och hennes familj hitt. För dom skulle titta på min gamla cykel till min kusins dotter Sara. Hon ville ha min cykel så det var ju bra. Dom tittade hur vi bodde också. Dom har aldrig varit hemma hos oss. Mina föräldrar var där med. Sen åkte min kusin och dom hem. Efter det åkte vi med mina föräldrar till en kompis till oss som fyller år idag. Grattis bästa Gabbis. Vi fick massa go fika där. Efter vi hade varit där så åkte vi hem hämtade min jacka. Sen gick vi ner och köpte mat. Sen blev det livat i holken. Jag och en kompis var med i en allsångs tävling. Jag var nära komma etta men jag kom tvåa. Hon fick en bukett blommor och jag fick tre stycken kexchoklad. Det var en som spelade harpa och hon var bra. Det låter så fint med harpa.

   


Av Malin - 13 juli 2014 20:57

Igår dagen var kul med kompisar och se olika artister. Några artister satt i publiken. Vi träffade nya kompisar där med. Jag köpte hamburgare som jag åt där. Fick autografer och bilder på några artister. Den här gosedjuret fick jag av Julia hon vann den när vi spelade tillsammans på en lott. Bussen var sen på morgonen. Tur så väntade tåget på oss. dag har vi tagit mest lugnt. Först tog man en dusch. Efter det blev det frukost titta på sommarkrysset. För en stund sen tittade vi på den film.

                                       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards