prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Malin - 9 juni 2013 20:31

Imorse åskade det jätte mycket usch och blä för det. Det haglade också. Idag har vi firat min mamma. Svärmor och Ronny hämtade oss. Tack för att ni körde oss dit. Vi åt mammas goda rabarber, jordgubbspaj och med vaniljsås till mums vad gott det var. Vi tvättade lite av våran tvätt också medans vi var där. Vi fick mat där också. Vi åt grillat mat. Pontus och Joline körde hem oss. Tack för att ni körde oss hem. Vi har haft en trevlig och en mysig dag.

 

Idag är det 2 år sen jag tog studenten. Dagarna går galet snabbt. Det känns inte som det var så länge sen jag tog min student. Men den dagen är minne för livet.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards