prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2021

Av Malin - 22 juni 2021 22:35

När jag vaknade i morse var jag inte så farligt trött. Men jag fixade mig och sen tog jag det lugnt en stund. Det var så jätte varmt och kvavt ute idag. Det åskade lite smått idag men inge regn kom. Det har varit rätt lugn dag idag. När ja kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det har jag vara kollat på serie. Blir snart att gå och sova.  

 

Av Malin - 21 juni 2021 22:22

I natt var det verkligen oväder. Det åskade jätte högt och länge. Blixten var jätte nära vårt fönstre där vi sover. Så det vart lite svårt att somna om. Så jag var lite trött i morse. Det harvarit rätt lugn dag idag. Men det har var fint väder idag. Det kom lite regn när jag skulle hem och det var inte kallt. Lär bli oväder i natt med. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen fick et bli att kolla lite serie. Det blir att gå sova när som helst. Bjuder en bild på Truls men den är inte tagen idag. Jag och Truls gillar inte åskan.  

 

Av Malin - 20 juni 2021 22:25

Igår var det fullt upp. Jag gick upp en skaplig tid igår. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. När jag var klar med det så blev det att städa lite. Efter det fixade jag mig lite och packade det sista som jag skulle ha med mig. För jag skulle träffa jobba kompisarna. När jag var klar tog jag en promenad till båtarna. Någr av oss åkte båt till min chef. Det var min ena jobba kompis båt. Det var så härligt att åka båt. När vi var framme bada vi i min chef pool och vi hade olika tävlingar. Vi drack och åt gott också. Så vi hade så trevligt. En jobba kompis körde hem mig. Eller hennes man körde oss. Jag var så trött när jag kom hem. Jag var bara upp en stund när jag kom hem och jag tog även en snabb dusch också.  

                                                     

                          I fredags var det 10 år och 4 månader med min älskade Daniel.<33


Idag gick jag också upp en skaplig tid. Jag kollade lite på oika klipp efter jag hade vaknat. Efter det fixade jag mig. När jag var klar kom mina föräldrar och hämtade oss. Vi åkte på en loppis och vi fikade lite när. Det var så varmt ute som igår. När jag kom hem blev det att gå ner med tvätten. Senare innan jag hämta tvätten igen blev det att slänga skräp. När jag var klar med det blev det att fixa lite kvälls mat. Senare blev det att ta fram kläder tills i morgon och sen fick det bli att ta en dusch. Nu kollar jag vi på tv. Blir att sova snart.  

     


Av Malin - 18 juni 2021 22:07

När jag vaknade i morse var jag inte så trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. Det var lite blåsigt när jag cyklade till jobbet. Senare på morgonen blev det jätte varmt ute. Vi fick massa god saker av några av barnen och ha till rasten. Den här dagen har också gått fort och sen har varit en lugn dag idag. Många barn gick tidigare idag. Vi tror för att det var fotboll idag och hörde att Sverige vann också. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. Fick sluta lite tidgare. Det var så varmt så jag tog en sval dusch när jag kom hem. Efter det fixade jag med kvälls maten. Nu blir det kolla serie innan jag ska sova. Jag säger nu god natt och trevlig helg på er alla.  

                           


Av Malin - 17 juni 2021 22:20

När jag hade vaknat var jag lite små trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag cyklade i morse såg jag en harre igen och den var så nära mig. Det var super varmt idag. Så mycket vatten lek idag och så fick vi glass idag. Jag var duktig och tog med mig min vatten flaska. Är så dålig på att dricka vatten annars. Till mellis fick vi rabarberkräm. Det var så gott och länge sen jag åt det. Det här dagen har gått så fort tycker jag. När jag kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla lite serie. Nu blir det att gå sova. Snart är helg också. Så skönt.  

     

Av Malin - 16 juni 2021 22:27

Idag gick vi upp en skaplig tid och fixade oss. Efter det kom mamma och hämtade oss. Vi åkte och gjorde olika ärenden. Till lunch åt vi på max. Vi fick en låda jorgubbar av mamma också. Så det var snällt. Vi fick även hemmagjord pizza som dom hade över. När vi kom hem fick det bli lite kaffe. För jag vart så sugen på det. Hann inte dricka det i morse. Senare åt vi pizzan som vi fick till kvälls maten. För vi åt ändå lite sent med lunchen. Den var så god. Efter det blev det att ta fram kläder tills i morgon och sen tog jag en dusch också. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

       

Av Malin - 15 juni 2021 22:33

När jag vaknade i morse var jag lite små trött. I morse när jag cyklade var det soligt men det blåste ute. Det har varit fullt upp idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla lite klipp. Nu blir det serie en stund tills jag ska gå sova. Men det blir nog att sova snart. För jag är så trött.  

 

Av Malin - 14 juni 2021 21:57

När jag vaknade i morse var jag så trött. Men det var bara att fixa sig. Det har varit fullt upp idag. Det var soligt på morgonen idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla lite olika klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards