prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2015

Av Malin - 24 april 2015 06:00

  

                              I dag har jag och min gulliga Daniel varit förlovade i 3 år och 7 månader.<33
 
Jag är förlovad med världens finaste kille. Jag är så fruktansvärt glad att jag alltid har dig vid min sida och jag kommer alltid finns vid din sidan älskling. Jag älskar dig bara för mycket hjärtat mitt. Puss och kram min sötis från din Malin.
 
Av Malin - 23 april 2015 21:43

I morse var det också skönt att cykla. När man kom fram till jobbet vart det att äta frukost med barnen. Senare efter frukosten så pysslade vi lite. På rasten åt jag ute i solen och det var så varmt så jag kunde sitta med bara linne på mig. Efter gick vi ut. Det konstiga var att det blåste kallt på våran stor gården och lilla gården blåste det inget. Så vi lekte lite på den lilla gården för det var det rart. Barnen åt mellis ute idag och sen gick på ett möte. Till kvälls mat blev det taco. Haha vi som brukar bara äta det på helgerna. Men det gick snabbt och så blev vi sugna på det. Efter maten tvättade lite. Tur så var det inte så mycket tvätt. Men det bättre med lite tvätt än mycket. För då blir det inte så mycket att hänga upp.  

   

Av Malin - 23 april 2015 21:43

I morse var det också skönt att cykla. När man kom fram till jobbet vart det att äta frukost med barnen. Senare efter frukosten så pysslade vi lite. På rasten åt jag ute i solen och det var så varmt så jag kunde sitta med bara linne på mig. Efter gick vi ut. Det konstiga var att det blåste kallt på våran stor gården och lilla gården blåste det inget. Så vi lekte lite på den lilla gården för det var det rart. Barnen åt mellis ute idag och sen gick på ett möte. Till kvälls mat blev det taco. Haha vi som brukar bara äta det på helgerna. Men det gick snabbt och så blev vi sugna på det. Efter maten tvättade lite. Tur så var det inte så mycket tvätt. Men det bättre med lite tvätt än mycket. För då blir det inte så mycket att hänga upp.  

   

Av Malin - 22 april 2015 21:44

I morse var det riktigt härligt väder att cykla på. När man kom fram till jobbet så åt man frukost där som vanligt. Senare efter frukosten så gick vi till skogen och åt våran matsäck. På rasten åt man lite nötter. Efter vi hade ätit lunch fick vi en Hello Kitty glass. Det var mumsigt tack så mycket för den. Sen kom mamma hem till oss en stund. Efter det kom en tjej och köpte våran gamla brödrost. Så det var skönt och bli av med den. Den var i nyskick också. Vi har en finare nu. Efter kvälls maten tog man en dusch. Nu säger jag god natt.  

 

Av Malin - 21 april 2015 22:01

I morse var det lite blåsigt och soligt ute. Vi fick ägg till frukost idag och senare efter frukost gick vi ut. Då blåste det inte det lika mycket. På rasten åt jag min lunch. Sen drack jag te och åt en frukt. Den te som jag drack är så god. När jag skulle cykla hem var det jätte varmt ute. Så det var härligt. Hoppas vi har detta väder länge. Bilden på mig tog jag i morse. Det var inte så lätta att ta bilden när det blåste ute då. Men jag älskar mina solglasögon som jag hade på mig. Dom är rätt så nya. Synd bara att den inte vissar den rätta färgen på glaset. Det är typ rosa glas. Det är så läckert att det är just den färgen på det. För det inte så vanligt på glasögon glaset. 

   

Av Malin - 20 april 2015 21:45

I morse var det härligt att cykla. När man kom fram till så man frukost oh det blev gröt idag. Sen senare efter frukost gick vi alla ut i det fina vädret. Jag sluade tidigt idag. Så jag möte Danne och svärmor på stan. Vi var och fikade. Svärmor bjöd oss tack så mycket för det. Jag tog en macka och kaffe. Tur  att svärmor hade våtservettet för jag spillde. Det var gott och sen hade Danne läkar tid och nu har jag bytt sjukhus också. Tur att jag var där för jag skulle ändå fixa det. Efter det sa vi hej då till svärmor och gick. Tur attjag slutade tidigt så jag kunde vara med dom. När vi kom hem lagade vi mat. Här två bilder på Tuls. Den ena tog jag igår när vi skulle sova och den andra tog jag för några timmar sen. Han har så rolig sov still. Det ser inte så skönt ut. För stund sen åt man lite fil man var lite små hungrig.  

     

Av Malin - 19 april 2015 21:56

I morse fick vi gå upp rätt så tidigt. För vi skulle hämta en hylla som man kan ha cd och filmer i. För mamma såg att den kostade bara 25 kr. Så det ju bra. Det var mamma som körde oss också. Efter vi hade fixat lite med det så gjorde vi lite våfflor. För vi hade inte ätit frukost. Sen har vi rensat saker och kläder hela dagen. Vi har gjort lite om som mamma hjälpa oss med. Efter några timma åkte mamma hem och jag fixade resten själv. Nu kommer man åt allt och det skönt. Så nu är man snart klart med allt. Man måste rensa så man kan köpa lite nytt sen. Det redan blivit massa säckar och jag är så stolt över mig själv. Alltid lika svårt att veta vad man ska kvar och inte. Tack så mycket mamma för hjälpen och tipsen. Fast vi tycker lite olika ibland.  Sen var man tvungen att laga lite mat och diska. Efter det vart det efterlängtade duschen. 

 

Av Malin - 18 april 2015 21:08

I morse gick vi upp rätt så tidigt konstigt nog. För man hinner göra så mycket saker då också. Jag gjorde gröt till frukost och drack lite kaffe så man blir lite pigg. Fast jag var inte så trött faktiskt. Sen fixde jag katt lådan och sen gick vi ner och slängde skräp. Vi gick ner till stan för det var så fint väder. Sen träffade vi två kompisar där. För av den ena skulle jag få en film av som hon sa till mig förra helgen. Det verkligen en snäll vän som jag har börjat lära känna bra. Tack så mycket Vi träffades inne i en second hand butik. Där hittade jag en kudde till badkaret som jag har letat efter länge. Den kostade bara 5 kr. Sen fick jag en låda som en kompis tycke jag skulle ha. Hon tycke den passa mig så bra. Tack så mycket. Vi åt glass också och jag provade den här nya. Den var så god. Det var en söt lite söt fågel som var sugen på varna glass hihi. Efter det var jag och Danne på en musikal. Vi träffade även två andra vänner där. Jag köpte en vatten flaska som det stå satsa friskt. Dom var okså där. Jag tänkte jag ha den inne i teater och dricka i men det blev inte så. Vi köpte även ett progaram om teatern. Älsklingen bjöd mig på biljetten. För han vile så gärna gå på den. Vi känner några som var med i den också. Tack så mycket den var bra. När vi kom hem vart det att fixa med maten. Det blev lite sent för teatern var så lång. Det var premiär också. Efterrätt blev det första jordgubbar i år. Dom var god och inte sura som tur är. Jag hittade två stycken maj blommer på stan också. Här kommer det bilder från teatern och det var lite svårt att ta kort där.  Förlåt för ett långt inlägg hehe. 

                                         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards