prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Malin - 9 april 2014 20:56

Idag var det också tråkiga regnet. Så jag tog bussen igen. Nu har jag blivit snorig också. Bli så trött på detta nu. Man hinner bara vara frisk i någta dár så bli man sjuk igen. Det känns som det. På jobbet gick vi till skogen. Vi åt lite matsäck och kollade på lite olika saker. Det var så kallt när vi åt matsäcken. Jag frös om min fötter. Det kändes som jag skulle tappa dom. Fast jag hade tjocka sockor på mig. Efter jag hade slutat så skulle jag hämta ett paket. Jag hade lite tid över innan den andra bússen skulle komma. Så jag handlade lite också. Men jag missade bussen ändå. Så jag gick hem. Tur så hade regnet slutat. Men påsen var lite tung. Haha så här kan man också sova. Jag tog den här igår. Jag var bar tvugen. Det ser inge skönt ut att ligga på dosan.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards