prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 24 april 2014 21:27

I dag åt jag frukost på jobbet och sen har vi varit i jumpa salen med barnen. Sen har det varit en lugn dag. Idag är det torsdag igen och den är snart slut. Det betyder att fredagen är snart här igen. Hoppas dagen går fort imorgon. I morgon får jag sovmorgon. Jag ska ju cykla också då får jag sovmorgon. För när jag brukar åka buss så kommer den så tidigt och det ska bli så skönt att slippa det. Men jag ska snart sova för jag är så trött nu.

 

Av Malin - 24 april 2014 06:22

 

                      Idag har jag och min fina Daniel varit förlovade i 2 år och 7 månader.<33

För mig kommer det alltid vara du och jag. Bara vi vad som än händer.Jag älskar dig över hela mitt hjärta
 och du är det bästa som har hänt mig. Vi måste försöka göra mer saker tillsammans igen. Det saknar jag så mycket. Du och jag mott världen. Det bara är så. Puss puss hjärtat mitt från din Malin.

Av Malin - 23 april 2014 21:16

Idag gick vi till skogen med barnen och vi åt god matsäck och lekte lite. Efter det vart lite lunch. Jag har diskat så mycket dom här dagarna så jag fått lite sår på fingrarana och jag blir så torr. Vi åt mellis ute idag. Fast det blåste kallt ibland. Det var varmare igår. Efter jag hade slutat så gjorde jag lite äreden på stan. Sen kom mamma till oss och hjälpte oss med lite saker. Tack bästa mamma. När hon åkte hem vart det äta lite och duscha. Nu vart jag super trött. Ska snart sova. Natti natti sov så sött alla mina blogg läsare när ni ska sova sen. Här är en rätt så ny bild på mig.

 

Av Malin - 22 april 2014 20:23

Idag var det härligt att cykla. Det var så fint väder ute. Jag hade ett leende på läpparna också. Man blir så pigg av solen och av att cykla. Idag åt jag frukost på jobbet. Sen har vi varit ute mycket och så har jag fått diskat. Det har varit rätt lugn dag då många har påsklov nu. Vill också ha det. Ni som går i skolan har tur som får så mycket lov. Det får man inte ha så mycket när man jobbar. Men ändå är det kul att jobba också. Efter jag hade slutat träffade jag Danne och två kompisar på stan. Vi åt glass tillsammans. Det vart årets första mjukglass också. Strössel måste det vara också haha. Bägare är lättast att äta med tycker jag. För den smälter så snabbt. Jag tror dom har höjt priset också och det så synd att dom gör det. Nu blir det en lugn kväll framför tv.

 

Av Malin - 21 april 2014 21:01

Idag så har vi gjort mycket med saker. Först så har vi stor handlat med mamma. Efter det packade vi upp alla saker och mamma åkte hem en stund. Sen har vi kastat våran gamla soffa och vi fick hjälp av svärfar och Ronny. Efter det fick vi mina föräldrars gamla soffa. Så nu är det äntligen klart med det. Tack alla för hjälpen med det. Det är skönt att vi har stor handlat också. Fy imorgon börjar man jobba igen. Det har varit så skönt att vara lång ledig.

 

Av Malin - 20 april 2014 21:16

Idag tog jag sov morgon och sen tog jag en dusch. Efter det åt jag frukost och sen gjorde jag rent i katt lådan. Efter det gick jag ut med lite skräp och vi gick en promenad till stan. Vi gick genom sjön. Det är så fint där. Man hörde vågorna från vatten. Det låter så mysigt. Några båtar har kommit ut också. Det är så kul att se på. Det var jätte varmt idag också. Många hade shorts på sig. Det var mycket folk på stan också. Jag köpte den här nya glassen och den var rätt så god. Den var rosa också och var ju stort plus. Den passar ju mig så bra. Här är ny bild på lilla mig också.

   

Av Malin - 19 april 2014 20:44

Idag var vi hemma hos min moster och firade påsken. Vi åt massa god påsk mat och till efterrätt vart det kladdkaka med grädde. Sen visade jag moster några video filmer. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar en stund. Pontus Joline gav filmer till oss och till mina föräldrar som dom inte ville ha längre. Vi hittade massa bra. Tack så mycket. Så åt vi pizza ute. Det var så vart. Man kunde vara utan jacka på sig. Vi jobbade lite ute i trädgården också. Tack alla för en mysig och trevlig dag idag. Här kommer det en bild på Totte som jag tog i fredags när jag var där.

 

Av Malin - 19 april 2014 00:20


                     Glad påsk alla mina blogg läsare hoppas att ni alla får en riktigt mysig påsk nu.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards