prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2020

Av Malin - 20 februari 2020 21:50

När man vaknade i morse var man inte så trött. Men man fixade sig och sen fick det bli en lugn stund. Sen gick man ner och slängde skräp. Det var riktigt kallt idag. Det var en ganska lugn dag idag. När man kom hem fixade man kvälls mat. Sen har man bara kollat på tv. Nu blir det att gå sova. Man är så trött nu.  

 

Av Malin - 19 februari 2020 20:48

Man vaknade rätt tidigt idag. För att hinna med så mycket som möjligt. Man tog på sig lite och fixade sig lite. Man åt lite frukost. Man små fixade lite efter det. Sen gick man ner med tvätten. Efter det blev det att göra olika ärenden på stan. Man tog en promenad dit och det var så soligt ute. Det var varmt också. När man kom hem blev det att äta lite och hämtade man tvätten. Sen har man fixat här hemma bara. Truls har varit med mig nästan hela dagen. Senare kom mamma. Vi gjorde lite olika ärenden. När man kom hem blev det att fixa med kvälls maten. Efter det blev det att ta fram kläder tills i morgon och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar man på tv tills man ska sova.   

   

 

Av Malin - 18 februari 2020 20:26

Jag var inte så trött när jag vaknade. Jag fixade mig som vanligt och sen blev det att ta det lugnt en stund. Idag har det inte varit så skönt väder ut. Blåster så kallt och inge sol. Men dagen har varit rätt lugn. Man gjorde ärenden innan man åkte hem. När man kom hem fixade man med kvälls maten. Nu kollar man på tv tills man ska sova.  

 

 

Idag är det 9 hela underbara år med min underbara Daniel.<33


Helt galet vad åren och månaderna går fort mer år och minnen ska de bli med dig. Känns som vi varrit tillsammans hela våra liv. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går också. Pussar och kramar till dig min fästman från din fästmö Malin. <33


Av Malin - 17 februari 2020 22:13

I morse när man vaknade var man lite små trött. Men man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Senare gick man ner och slängde skräp. Man var så hungrig när man vaknade i morse. Så det var extra gott med frukost förut. Det har varit rätt lugn dag idag. Man gjortde ett snabbt ärende innan man åkte hem. När man kom hem fxade man med kvälls maten. Nu kollar man på tv tills man ska sova.  

 

Av Malin - 16 februari 2020 20:25

I morse tog vi lite sovmorgon. När man gick upp så fixade man frukost och frukost till Truls. Man kollade olika klipp och på tv. Sen har man fixat och små städat här hemma. Efter det åt man en sen lunch. Sen blev det att ta fram kläder tills i morgon och sen blev det att ta en dusch. När man var klar med det såg jag och Truls på tv hehe. Senare hämtade mamma oss. Vi åt hamburgare och pommes hemma hos dom. Efter det kollade vi på filmer som dom inte ville ha. Fick även en dödskalle. När vi var klara med all körde dom hem oss igen. När man kom hem kollade vi på tv. det gör vi nu med tills man ska sova.   

   

Av Malin - 15 februari 2020 20:51

I morse gick man upp rätt skapligt och fixade sig. Senare gick man till stan för man skulle göra lite ärenden. Man träffa på lite kompisar där. Vi var på stan en stund. När vi nästan var hemma såg vi våran ekorre som klättrade vid våran grannes lägenhet. Det var längen sen man såg han.När man kom hem blev det kaffe vart så sugen på det. Senare fixade vi med kvälls mat. Sen har man bara tagit lugnt fram för tv. Truls är med så klart också hehe. När man kollat klart på allt blir det att gå sova.   

   

Av Malin - 14 februari 2020 21:08

I morse när man vaknade var man inte så farligt trött. Men man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Sen gick man till bussen. Det var frost ute idag med. Idag har vi firat alla hjärtans dag på jobbet. Vi fikade med kakor dom hade bakat med en godis på. Sen fick vi mer godis på rasten. Så gott så. Det har varit soligt idag. Det har varit ganska lugnt. När man kom hem fixade man med kvälls maten och sen blev det att ta dusch. Nu säger jag godnatt och trevlig helg.  

 

   

Glad alla hjärtans dag alla mina vänner hoppas att ni alla får en riktig mysig alla hjärtas dag nu.<33


 

Glad alla hjärtans dag idag önskar Truls med familj.<33


Av Malin - 13 februari 2020 20:59

I morse när jag hade vaknat var man inte så trött. Det hjälper bra att gå sova i tid. Idag var det frost ute. Innan man gick till bussen så slängde man skräp. Det har varit ganska fullt upp. Idag fick vi ett choklad härta av en av barnen. Det så snällt. Det vart så soligt idag. När man kom hem blev det att fixa kvälls mat. Sen blev det att ta fram kläder tills i morgon. Nu kollar man på tv tills man ska sova.  

       

Fy va fort det går. Redan gått ett år. blev 1 år sen igår.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards