prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2020

Av Malin - 21 september 2020 21:39

I morse gick jag upp en skaplig. Efter jag hade vaknat blev de att fixa sig och fixa lite frukost. Jag kollade även lite olika klipp. De var inge sol idag. Så vi var bara hemma idag. Blev mest att ta de lugnt. Har kollat på en film och sen tog jag fram kläder tills imorgon. Senare fixade jag med kvälls maten och sen har bara varit lugnt fram för tv. För några timmar sen åt jag lite kvälls mellis. Blir att kolla på tv tills jag ska sova. Börjar redan bli trött. Bjuder på en bild på Truls men den är inte ny bild.   

 

Av Malin - 20 september 2020 21:45

I morse började vi med lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev de att ta en dusch. När jag var klar fixade jag mig och åt frukost. Jag kollade även på olika klipp. Senare små fixade jag lite innan mamma kom hit. När jag skulle hämta upp mamma så passa jag på byta ny tvätt tid.. Hade tagit fel datum såg jag. Tur så fanns de bra tvätt tid kvar. Hon hjälpte oss att fixa nya sängnben. För dom andra var trasiga. Så vi varit utan ett tag och så hjälpte hon att få upp en annan lampa till sovrummet. Innan vi gjorde allt detta så gjorde vi lite olika snabba ärenden. När vi var klara fixade vi lite snabbt fika. Blev en sen fika. Senare filmade jag tre olika video som jag laddade upp senare idag. Efter de fixad jag med kvälls maten. Idag blev de fullt upp. Nu kollar jag bara på tv tills jag ska sova och de gör Truls med.   

     

https://www.youtube.com/watch?v=qqywFfcIWRA&t=4s

 

https://www.youtube.com/watch?v=ssxWKKqTBBA&t=99s

 

https://www.youtube.com/watch?v=um7112weDaQ&t=8s

Av Malin - 19 september 2020 20:32

Igår blev de full upp. Efter jag gick upp tog jag en dusch och fixade mig sen. Senare åkte jag till jobbet. De var så kallt på morgonen att cykla. De var ganska lugnt dag. De var soligt och fint väder idag. Ganska varmt ute också. Efter jag slutat åkte jag hem och fixade mig. Senare cyklade jag till en resturang som jag och mina jobba kompisar skulle äta. De var liter after work. Vi åt gott och drack gott. De var även musikquiz. Vi var med på de men vi vann inte denna gång. Man kunde vunnit prsentkort där. Vi hade i alla fall trevligt. De var kallt när jag skulle hem på kvällen. När jag kom hem var jag så trött. Så jag gick la mig näsan direkt.  

       

                                      Igår var de 9 år och 6 månader med min älskade Daniel.<33

 

Idag tog vi en lång sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev de att fxa en sen frukost. Medans jag åt frukosten kollade jag på olika klipp. Blev en lugn dag hela dagen. Senare fixade jag med kvälls maten och då var jag så hungrig. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova.  

 

Av Malin - 17 september 2020 22:34

I more när jag vaknatade var jag bara lite trött. Jag fixade mig och sen blev de att ta de lugnt tills jag skulle åka. De blåste massor idag med. Men de var fint när solen var på väg upp vid vattnet. De var fullt upp idag med. När jag kom hem blev att fixa kvälls maten. Sen har jag bara kollat på klipp och tv. Nu blir att gå sova. För jag är så trött.   

 

Av Malin - 16 september 2020 22:38

Jag var lite små trött när jag vaknade. Men hade lite sovmorgon idag. Jag fixade mig och sen blev de att äta lite frukost. Efter de tog jag de lugnt en stund. När jag skulle cykla blåste de lite på morgonen. Idag var de fullt upp. Vi fick bullar till rasten idag. Innan jag åkte hem blev de att göra ärenden. De blåste jätte mycket när jag skulle hem. Fick gå med cykel ibland. När jag kom hem blev de att ta en dusch. Truls väntade på mig att jag skulle bli klar. Efter de blev de fixa kväll mat. När jag var klar med de blev de att kolla på tv och dricka kaffe. Nu blir de att gå sova. Är så trött nu.  

         

Av Malin - 15 september 2020 22:09

Jag trodde jag skulle vara så trött när jag vaknade. För att jag hade svårt att somna igår. Men de var jag inte. Jag fixade mig. Efter de gick jag ner och slängde skräp. Var fullt upp idag. Idag kom kommunal och lämnade grejor. Innan jag åkte hem handlade jag lite. Inge kul väder men de var avrmt ute ändå. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Senare åt jag glass och kollade på idol. Blir att gå sova om en stund. För nu börjar jag bli så trött.   

             


Av Malin - 14 september 2020 21:04

I morse gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. När jag var klar med de gick jag la mig en stund. Efter en stund hämtade jag de och hängde upp allt och sen sov vi länge. Så får se om jag kan sova i natt. Efter de gick vi ner på stan och gjorde lite ärenden. Vi träffa på kompisar på olika ställen. Vi åt en sen frukost också. När vi kom hem blev de att fixa lite här hemma och drack lite kaffe. Efter de har de bara varit en lugn kvälls fram för tv. Blir att kolla på tv en stund till innan jag ska försöka sova.  

       

Av Malin - 13 september 2020 21:44

Bilden på Truls är tagen igår kväll när vi skulle sova. Idag tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev de att ta en dusch. När jag var klar blev de att äta omelett frukost. Jag kollade även på olika klipp. Blev en lugn dag idag. Vi har haft tända ljus här hemma också. För de är lite små kallt här inne. Hörde att de blåste mycket idag. Senare blev de att äta kvälls mat som blev över från igår. Sen har jag bara kollat på tv och de får bli tills jag ska sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards