prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 september 2020

Av Malin - 4 september 2020 21:29

I går när jag gick fick jag sova lite längre. Så jag fixade mig och sen åt jag lite frukost. Efter tog de lugnt en stund tills jag skulle åka. De var inge bra väder. De regnade massor. Tur när jag skulle hem så regnade de inte. När jag kom hem blev de fixa kvälls mat. För kom hem sent. Igår hade vi strömavbrott till och från. Plus funkade inte nätet eller tv. Så de fick bli en lugnt kväll. Men kunde kolla på tv på kvällen och dricka kaffet. Efter de gick jag och la mig.  

  

Idag fick jag också sovmorgon så då passade jag på ta en dusch efter jag hade vaknat. Så skönt så. Efter de blev de att fixa mig och äta frukost. Idag har också varit konstigt väder. Lite små regn och men ändå varmt ute. De var lugnt idag så jag kunde sluta lite tidigare. Så efter jag hade slutat gjorde jag lite ärenden. När jag kom hem fixade jag kvälls maten och kollade på olika klipp. Här kommer de en bild på lite av de jag köpte idag. Nu kollar jag på tills jag ska sova. Men jag börjar bli redan trött. Så jag säger nu trevlig helg och godnatt till er alla.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards