prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2021

Av Malin - 20 december 2021 22:28

Idag blev det att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar blev det att öppna kalender. På bussen kollade jag på julkalendern. Det varit en lugn dag idag. Innan jag åkte hem gjorde jag lite ärenden. Sen åkte jag med mamma hem. Hon var också och gjorde olika ärenden. När jag kom hem blev det att fixa lite mat och sen kolla på olika klipp. Nu kollar jag på serie och snart blir det att gå sova.  

     


Av Malin - 19 december 2021 22:03

Idag gick vi upp rätt skaplig tid. Efter jag hade vaknat blev det att ta en dusch. Sen blev det att ta fram kläder tills idag och  i morgon. När jag var klar med det blev det att fixa frukost och kolla på lite klipp. Jag kollade även på julkalendern. Vi tände lite ljus idag. För idag är det sista fjärde advent redan också. Senare blev det att öppna kalender och sen blev det att slänga skräp. Det var soligt ute idag. Jag har även fixat med olika saker här hemma. Senare blev det att fixa kvälls mat. Idag blev det att prova att fixa tacoskyckling. När jag var klar med det blev att gå ner med tvätten. Vi fick en sen tid denna gång. Dom bra tiderna var redan upptagna denna gång. När tvätten blev klar blev det att kolla på musikhjälpen som var sista dagen idag. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå och sova.  

               

                                     Idag är det fjärde advent. Hoppas ni har en mysig dag idag. <33

Av Malin - 18 december 2021 20:47

I morse sov vi ut lite. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Blev en lugn dag här hemma och fixat med olika saker. Vi har även kollat på musikhjälpen nästan hela dagen. Senare köpte vi lite mat till kvälls maten. Det var så länge sen jag åt kebab och ris. Så det fick det bli idag. För en stund sen kollade jag på en serie och nu får bli musikhjälpen tills jag ska sova.  

 

 

                                     Idag var det 10 år och 10 månader med min älskade Daniel.<33

Av Malin - 17 december 2021 22:35

I morse fick jag gå upp tidigt. För jag skulle börja tidigare idag. Så efter jag hade fixat mig blev det att öppna lite kalender och sen blev det att kolla på julkalender. Senare blev det att ta bussen till jobbet. Det var lite små kallt idag. Det var en ganska lugn dag idag. Jag fick sluta tidigare idag efter som jag kom tidigare idag och så var det så lugnt också. Så det var skönt att gå hem tidigt på en fredag. När jag kom hem blev det att ta lugnt och fixa med lite olika saker. Senare blev det att fixa kvälls mat och kolla på lite klipp en stund. Efter maten blev det att ta en dusch. Senare på kvällen tittade vi på svenska hjältar och nu ser vi på musik hjälpen. Idag är det en vecka till jul. Het galet vad fort det går. Blir att gå sova om en stund. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

     

Av Malin - 16 december 2021 20:56

Idag med fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och öppnade kalender. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost och kolla på julkalender. Senare blev det att gå slänga skräp och gå till bussen. Det var fin himmel ute på morgon när jag väntade på bussen i morse. Det varit en ganska lugn dag idag. Efter jag hade slutat blev jag hämtat av mamma. Sen åkte vi hämtade min sambo. Vi skulle hämta vår mat som vi har stor handlat idag. Vi gjorde lite ärenden först. När vi var klar köpte vi från Chopchop. När vi kom hem blev det att äta först. För jag var så hungrig och sen blev det att packa upp allt vi hade handlat. När ja var klar med allt blev det att kolla på lite olika blir. Blir nog att göra det en stund till innan jag går och sover. Men jag ska sova snart börjar bli så trött redan nu.  

                       

Av Malin - 15 december 2021 22:10

Idag fick jag också sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig  och ta fram kläder tills idag. Sen blev det att öppna lite kalender. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på julkalender och lite annat klipp. Sen gick jag till bussen. Det kom lite små regn då. Idag åt vi jul mat till lunchen med barnen. Det var så gott. Årets första jul mat idag. Efter maten kom tomten och lämnade glass till alla barnen. Fick även en julpresent av min chef idag. När jag kom hem blev det att fixa lite med olika saker och vi fick julkort idag på posten. Efter kvälls maten blev det att ta en dusch. När jag var klar med det blev det att kolla lite olika klipp. Det blir att gå sova snart hade jag tänkt.  

       

   

Av Malin - 14 december 2021 22:56

Idag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost och kolla på serie en stund. Såg även på julkalendern. Sen blev det att gå till bussen. Det var jätte halt idag med och blött ute. Det varit en lugn dag och lång dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det fixa lite olika saker och sen blev det att se en film idag. Nu blir det att gå och sova.  

   

Av Malin - 13 december 2021 21:47

I dag blev det att gå upp tidigt. Jag fixade mig och sen öppnade jag kalender. Jag kollade även på julkalendern. Efter det blev det att gå till bussen. Det verkligen jätte halt idag. Jag hade glitter i håret på morgonen idag. Bilden blev lite mörk så jag nu. Senare på morgonen kom det några föräldrar till barnen och sjöng lite lucia sånger. Vi fikade även lucia fika med dom. Så det var så mysigt. Idag fick vi en stor låda med olika god saker till personalrummet av en av barnen. Fick åka den nya bussen hem idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på olika klipp. Senare kollade vi på musik hjälpen som började idag. Nu ska jag kolla på serie tills jag ska sova.   

                 

                        Glad Lucia alla mina vänner hoppas att ni alla får en riktig mysig Lucia nu.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards