prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 11 december 2013 21:08

Idag gick vi till tomte skogen och där hittade vi tomtens skägg. Efter vi hade sätt den så åt vi lite matsäck. Jag glömde göra min matsäck. Så jag fick från jobbet istället. Det är mysigare att ta med sig egen matsäck. Idag fick vi två stycken söta jul kort. Tack så mycket moster,mormor och morfar. Jag skickade några stycken julkort i måndags.

   

Av Malin - 10 december 2013 21:20

Idag kom tidningen till jobbet. Dom tog kort och intervjuade barnen. För dom har gjorde snygga pepparkakshus. Sen har jag varit på kvällsmöte. Min snälla jobbakompis körde hem mig efter kvällsmöte. Tack så mycket. När jag kom hem efter jobbet fick jag en sen födelsedag present. Jag fick den här fina skålen av älskligen. Jag har namnsdag idag också. Så han sa att det var en födelsedag present och en namnsdag present. Jag blödde näsblod idag igen. Det är så jobbigt.

 


Av Malin - 9 december 2013 21:08

I morse gick jag slängde massa skräp som blev efter helgen. Sen såg jag att det hade kommit mer snö. Jag såg att det snöde igår kväll. Efter det kom moster och hämtade mig. För nu kan jag inte cykla längre. För nu är det läskigt halt ute. Idag har min grupp pysslat och bakat pepparkakor. Sen var vi ute i solen och lekte med snön. Idag fick jag en jul present och ett sött kort av en av barnen. Jag fick choklad mums och tack så mycket. Efter jag hade slutat så åkte jag buss till stan. Mamma skulle hämta mig där. Mamma skulle klippa sig först. Så jag gick och kollade lite affärer och gjorde lite ärenden. Jag köpte julklappar också. Så det är bra. Sen åkte vi och fyllde på mitt busskort. Fy vad det går magsjuka på jobbet. Vill verkligen inte ha det.

   

Av Malin - 8 december 2013 21:03

Idag kom min släkt hit och firade mig. Svärmor och Lunkan var här också. Det var kul att Lunkan var med det var så länge sen jag träffade han. Pyret och Lucy var här med. Jag fick en bra bild på glada Pyret. Vi fikade på pappas goda marängtårta och åt kakor/bullar. Jag fick fina presenter idag med så jag blev jätte nöjd med. Nu har jag blivit förkyld igen också suck. Det är typ fjärde gången nu jag är förkyld.

 

Av Malin - 7 december 2013 22:36

Idag på dagen så fixade vi hemma och så. För vi skulle få gäster idag. Sen målade jag mina naglar och fixade dom. Vi kollade på en film också. Efter vi hade ätit kom det kompisar som skulle fira mig. Vi tittade på film/Tv och lekte lite olika lekar. Jag fick fina saker som jag blev så nöjd med och hade det kul. Tack för allt.

 

Av Malin - 6 december 2013 20:43

I morse när jag vaknade så snöde jätte mycket. Jag tog bussen idag. För jag hade ändå sov morgon idag. Det har snöat och blåsigt hela dagen. När jag kom till jobbet så var dom här god sakerna på rast rumet. Någon snäll jobbakompis som bjuder på fredags gott. Då vart man glad när kallt ute. Idag slängde jag skräp med två stycken barn och det behövdes. Jag haft lite ont i halsen ocn snorig. Jag har nyst några gånger också. Vill inte bli sjuk igen. Det går magsjuka igen på jobbet usch och fy vill verkligen inte ha det. Jag och älskling tittar på Idol och vi hejar på Elin.  För hon sjunger bäst och är så cool still. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

 

Av Malin - 5 december 2013 20:38

I morse när jag vaknade hade jag lite ont i halsen. Men det gick över efter jag hade ätit frukost som tur är. Idag regnsnöade det och de öste bara ner. Vi var ut då med barnen och det var inge skönt. Jag blödde lite näsblod två gånger idag. Men jag tog salva som jag fick av doktorn och då hjälpte det båda gångerna. För ja märkte det hinnan det kom mycket. Jag ska boka en tid hos doktorn så får vi se vad det är för knas som händer med mig. Jag är så orolig nu. Men jag tror jag vet varför men vi får se vad det är. Här får ni se en vacker bild där jag sitter vid vattent. Den här bilden är tagen i sommras. Jag vill redan ha sommaren tillbaka.

 

Av Malin - 4 december 2013 20:59

Idag gick vi till häxskogen med barnen och åt matsäck där. En söt katt följde efter oss också. Det var häxans katt sa vi. Efter jag hade slutat träffade jag kompisar på stan. För dom ville ha tips vad jag önskar mig. Dom ska komma i helg och andra med. Så nu är man nyfiken vad dom hittar på för något. Snart är det helg längtar så mycket. Sen fick jag veta idag att jag fick ta jul ledig dom dagarna jag ville. Jippi säger jag va skönt. Tack chefen för det. Man behöver ha lite ledighet ibland och det tycker hon med. Fy vad det regnade i natt. Tur så gjorde det inte det på dagen. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards