prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 november 2018

Av Malin - 11 november 2018 21:01

I morse sov man ut. Efter man hade vaknat blev det att tvätta lite. När man kom upp igen blev det att fixa lite frukost medans man väntade att tvätten skulle bli klar. Senare hämtade man tvätten och hängde upp den. Man har mått konstigt igen. Har fått samma virus som jag hade förra helgen. Har haft så ont i benen och haft små feber. Man har haft så ont i kroppen också. Så har vilat och tagit alvedon. Man känner sig så trött. För igår mådde man bra. Så det så konstigt virus. Sen har man fixat med maten och ta fram kläder tills i morgon. Efter blev det dusch och det var härligt. Nu har man bara kollat tv. Bklir att soa snart är så trött och hoppas man mår bättre i morgon.  

           


                              Idag är det 2 år sen morfar somnade in och saknaden är stor. <3  

 

 

Grattis bästa pappa på fars dag hoppas du får en bra dag idag och hemma väntar ett paket till dig också. <3

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards