prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Malin - 1 januari 2020 22:07

Igår blev det full upp. Man gick upp rätt skaplig tid. Man tog på sig mys kläder och fixade sen något att äta. Man tog det lugnt en stund. Senare fixade man sig och packade det man skulle ha med sig. Sen tog man en premenad till en vän. För vi skulle fira ny år där. Men först var vi hos en annan vän. Där fick vi fika. Sen gick vi hem till den andra kompisen där fick vi pastasallad och fika. Vi spelade även bingo och åt lite gott. Vann 100 kr gjorde jag också. När klockan slog 12 blev det att skåla. Senare körde en vän hem oss. Så snällt. Så vi slapp gå hem. Truls blev så glad när vi kom hem. Man gick la sig direkt när man kom hem.   

 

                   Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2020 år. 2019 har varit ett ganska bra år. <33


 

                                                Gott nytt  år önskar Truls med familj.<33

      

Idag tog vi verkligen sovmorgn. Efter man har vaknat tog man på sig mys kläder och sen fixade man lite frukost. Sen blev det en lugn dag hela dagen. Kolla lite olika klipp. Helt galet att det är ett helt nytt år och ny månad. Senare fixade man kvälls mat och sen tog man en dusch. Nu blir det att kolla på tv hela kvällen tills man ska sova.  

 

           God fortsättning alla på det nya året och hoppas ni får ett mysigt 2020 år nu.<33

 

God fortsättning alla på det nya året och hopppas ni får ett mysigt 2020 år nu önskar Truls med familj. 

Jag är glad att raket dagen är över säger Truls. Jag blir så rädd säger han. Min matte och husse var snäll hade tv på så jag inte skulle höra så mycket av raketerna.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards